25 euro korting op je zorgverzekering

  • yamal

    Via de Facebook actie van verzekeringssite.nl krijg je 25 euro korting op je zorgverzekering!

    facebook verzekeringssite.nl

  • Jeroen

    Beste YAmal.

    Bij www.onlineverzekeringen.com krijg je meer korting dan op de verzkeringssite en nog een cadeaubon ook

  • yamal

    Hi jeroen ik vind alleen die site er helemaal niet betrouwbaar uitzien

  • AdriaanAFCA

    Dag Yamal,

    Ik ga zeker een kijkje nemen want ik ben toch al opzoek naar een nieuwe verzekering dus die 25euro korting is mooi meegenomen :)

  • Birbep

    He, ik heb meegedaan en heb het antwoord goed gegokt. ik heb die 25 euro extra op een verzekering nu. weet je nog meer van die facebook dingen? ik vind dit handig.

    Birmrad

  • yamal

    Hi Birmrad, hmm nee ik zag alleen deze voorbij komen dus ik dacht ik deel het even! Als ik nog meer tegenkom zal ik het wel ff zeggen :D

  • Marjolein Grefe

    Top zorgverzekering actie! Ik ben eerder deze maand op de Verzekeringssite geweest om zorgverzekeringen te vergelijken want ik wil ook overstappen.

  • Thijs

    hey yamal,

    Thanx voor de tip. ik ben zelf al enkele maanden aan het zoeken naar een goede verzekering die mijn oude een beetje overtreft. Ik had nog nooit eerder gehoord van de verzekeringssite ik zal een kijkje gaan nemen. ik hoop dat ik er wat aan zal hebben.

    Gr Thijs

  • K. Kromhout

    bedankt yamal,

    ik zie heel veel acties voorbij komen van verschillende verzekeraars. en bij de meeste maak je kans op… geloof mij ik win nooit kheb altijd pecht met dat soort dingetjess.

    maar via de link die je me stuurde krijg ik gwn direct korting.

    thnxx

  • Jeroen

    Hoi Yamal,

    Onlineverzekeringen.com is mijn eigen site.

    Jouw reactie als dat mijn site er niet betrouwbaar uit ziet neem ik serieus.

    Kan je aangeven waarom, zou op prijs stellen als je daar antwoord op zou geven,

    No hard feelings !

    Overigens ook al ben ik een kleine adviseur de premie bij Agis en ONVZ kan men bij Independer en de Verzekeringssite niet krijgen.

    Het speelveld en de verwachringen die men kweekt is gezien de marketingbudgetten een beetje scheef.