25 euro korting op je zorgverzekering

• Haagse Harry

Sorry hoor. Verzekeringssite is drie keer niks. Slap aftreksel van Independer.com

• Jeroen

@Haagse Harry

Goed gezien !

Kijk ook even op premie.nl , helemaal lachen.

• yamal

Hi Jeroen,

Ik baseer het op mijn eerste indruk, ik kom op de site en zie schaduwen achter teksten en dat ziet er best goedkoop uit naar mijn mening. En je logo is dat gewoon in een Arial lettertype gemaakt en er dus ook niet heel origineel uit ziet. Op die twee kleine punten hadden voor mij al het gevoel ik ga hier niets afsluiten of zelfs maar doorheen lezen. Je moet je voorstellen dat de eerste indruk van mensen heel belangrijk is voor je site ;) Ik geef gewoon eerlijk mijn mening, heb je denk ik het beste aan ;)

en graag gedaan iedereen die nog niet van de actie afwist ;)

Gr yamal

• Thijs

Yamal,

Ik ben eruit. Ik heb meegedaan met de actie. ik had de quiz goed doorlopen en 25 euro korting gekregen.

ThnQ voor de tips.

Gr Thijs

• Pamela

Yamal,

bedankt voor het starten van deze topic. ook ik ben haastig opzoek naar een zorgverzekeraar die mijn huidige overtreft.

Mede dankzij de facebookactie die je hebt gedeeld heb ik 25 euro korting weten bemachtigen. lekker overzichtelijke website van verzekeringssite.

• Pamela

Ik heb meegedaan aan de facebookactie van de verzekeringssite.nl en heb 25 euro korting weten te bemachtigen.

Na lang zoeken heb ik een zorgverzekeraar gevonden die past bij mijn persoonlijke behoeften. ik hoop dat het jullie ook zal lukken(tu)

Vast wel toch?

• yamal

ik weet alleen niet of Independer nog zo objectief is.. http://blog.eyeopen.nl/eyeopen/objectieve-vergelijkingssite-independer-achmea-gefeliciteerd/

• GJM

IK zou zeggen BASISVERZEKEREN

Basis verzekeren is het financiële risico afdekken van de basisbehoefte in de zorg

Belangrijk uitgangspunt hierbij is;

“verzeker alleen datgene waarvan jezelf het financiële risico niet kunt dragen”

En je niet gek laten laten maken door de zin “stel je eens voor dat…….”

Gewoon nuchter je eigen verstand gebruiken

• Marjolein

ben het met je eens GJM..wat goed helpt is het goed vergelijken van de zorgverzekeraars..ik denk dat je er wel meer dan 10 minuten mee bezig bent (omdt het online kan op bijv independer of vergelijkzorg2013.nl ) maar dan heb je ook wat bij je past en je wellicht honderden euro's mee kunt besparen