Wat ben ik blij dat ik van deze gasten af ben. Ben eind vorig jaar overgestapt naar een normale zorgverzekering en ik kan je vertellen wat een opluchting dit is. Wij waren collectief verzekerd via het bedrijf van mijn man, nou dat hadden wij nooit moeten doen. Wij waren via Turien verzekerd bij Menzis, toen Turien ineens overstapte naar VGZ, zonder daar ruim van te voren melding van te doen. Ze waren bij de geboorte van mijn dochter vergeten haar in te schrijven, waardoor je de ziekenhuis rekening van 14 dagen opname voor je kiezen krijgt. Declaraties die ik heb ingestuurd waren altijd kwijt, ik heb ze bijna elke keer nog een keer door moeten faxen. En als je dat meldde dan kreeg de post de schuld. Overal moet je achteraan….
Begin dit jaar kreeg ik een brief dat ik nog geld terug kreeg, gelijk een dag erna komt er weer een brief dat dit een foutje was. Toen ik daar Turien over belde, want ik vond het toch wel raar dat het ineens een foutje is als je geld terug krijgt, kreeg ik als antwoord: “mevrouw maakt u zich niet druk, ga lekker weekend houden”. Nou sorry hoor dat zijn toch geen antwoorden. Al met al was ik blij dat ik eindelijk van Turien af was, tot ik vandaag weer een nota krijg van Turien dat ik ff 300 euries binnen 14 dagen terug moet betalen. Nou u snapt dat mijn frustraties weer ten top zijn. Het zou gaan om mijn eigen risico die ik vorig jaar al betaald heb en nu weer mag gaan betalen, nou de groeten………
Ik snap niet dat zo'n onderneming mag bestaan, het is gewoon een schande voor de maatschappij. Trap er aub nooit in om een verzekering bij deze gasten af te sluiten. 1 woord VRESELIJK!!!! Kan iedereen aanraden over te stappen naar een andere verzekering nu het einde van het jaar weer nadert.
Groet, Wilma