DAG mevr maria Wat MOT je hier eigenlijk maak je nu eens met je eigen naam bekent HET IS NATUURLIJK MENEER KLINK DAT LAATSTE DUUWTJE GELD NOG STEEDS HOOR MEVR/ MENEER KLINK
Je hoeft niet af te kicken.Je moet alleen je verslavingsmiddel voortaan zelf betalen
.Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat ook de kosten voor het het recept niet langer door de zorgverzekering betaald worden.
Maria
Hallo Maria ik ben zo iemand die jij als iemand met verslaving noemt ,
JIj kent de mensen niet die slaappillen nodig hebben OF WEL ? ,je praat of jij alles weet Ik zal zeggen als ik geen slapppillen meer kan kopen dat gaat gebeuren met mijn in komen dan ben ik in staat om voor trein tespringen ik slaap nu maar 10 uur in week zonder slaappillen slaap ik helemaal niet meer ..
Je bent een aardig mens ( niet dus ) ik hoop dat JIJ het zelfde komt gebeuren wat wij al jaren hebben
Vriendelijk groetjes Betty ( ik ben 53 )
L.s.,
Ben het er juist helemaal niet mee eens.
Mensen met een uitkering en chronisch zieken zijn weer de dupe.
Minister Kink moet zelf eens ergens last van hebben en dit nodig hebben, maar zijn salaris is velen malen groter dan van een uitkeringstrekker.
Die al toch maagpijn heeft van al die verhogingen en levensvreugde is er hierdoor niet meer bij.
Harry
Ik snap niet dat de mensen het niet in de gaten hebben ,dat drugs en alcohol
onze maatschappij ons veel meer geld kost ,dan mensen die een slaappil nemen,
wij hebben hier niet aan verdiend maar de apothekers,als wij die nu moeten betalen ,willen wij ook keuze vrijheid hebben ,want dan kunnen wij dan net als alcohol,drugs ,sigaretten ,gaan shoppen ,wie de goedkoopste is,zo dat niet de Min Klink uit maakt wat wij mogen gebruiken,en moeten betalen
dd
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?