Het probleem wat CZ heet!

• AVB

aanvulling op mijn postings….

Heb van de juridische afdeling antwoord gekregen dat zij niet accoord gaan met het stopzetten van mijn “dubbele” verzekering bij hun..

Als argument kwamen zij aanzetten dat ik niet aannemelijk kon dat ik geen post heb ontvangen sinds 2005..

Tevens kwamen zij met het advies als ik niet eens was met deze uitspraak ik maar naar de rechtbank in Maastricht moet gaan om mijn gelijk te halen..

Bij deze dus ook gedaan..

En nu maar afwachten wat er gaat gebeuren.. Volgens het svhrijven wat ik heb ontvangen kan het tot 12 maanden duren…

Groet,

Alex van Breemen

• AVB

Hier weer een aanvulling op mijn postings…

Betreffende de casus 2005 & 2006 mag de rechter zich in het loop van het jaar uitspreken… Hopelijk wordt dat in goede afloop gedaan…

Nu het volgende:

Vandaag stond er een deurwaarder aan de deur of wij ff een 2tal rekeningen van 2003 willen betalen van CZ… ???????

Hiervan ook nooit een schrijven, aanmaning of wat dan ook ontvangen….

Het is zelfs nog erger… in 2003 zaten wij in een WSNP en hadden alles via het GKB lopen….

Hoe is het hier toch mogelijk dat er 4 jaar na dato opeens een deurwaarder aan je deur staat en ff komt vertellen dat je volgende week moet verschijnen..

• PR

weet je al meer?

• AVB

We zijn zelf een rechtzaak begonnen tegen CZ…

De rechter heeft alle stukken van onze kant en de kant van CZ ontvangen en heeft daar 2 augustus naar gekeken….

Deze week krijgen we van de rechter de uitspraak te horen…