"TE LAAT" opgezegd

• Maisy

Natuurlijk heeft Hoogervorst alles met deze problemen te maken. Als de overheid nou eens zou zorgen voor één goede basisverzekering voor iedereen, dus niet zo eentje als nu, maar eentje waar alles in zit, zolas bv. de tandarts, fysiotherapie enz, enz, enz. , die ook nog eens echt betaalbaar is voor iedereen , dus premie afhankelijk van het inkomen, dan hadden we nu al die problemen niet. Hoef je geen trucs van een prikbord te halen, als je dat al kunt, doordat je in het bezit bent van een computer met internet en je het prikbord kunt vinden. Dit is wel degelijk een probleem, wat is veroorzaakt door de overheid. Er zijn hele volksstammen die er geen bal van snappen en die nu de dupe worden en hier de antwoorden en zelfs de vragen niet vinden.

• ing

Coen, je hebt een leuke uitweg geboden.

Echter, je uitgangspunt is een “aanbod” voor een verzekering.

ZZ noemt het “prolongatie” daarbij de indruk wekkend dat de verzekering doorloopt. Wellicht zit daar het addertje onder het gras.

Misschien moet ik exact gaan lezen hoe de afspraken luiden die Hoogervorst heeft gemaakt t.a.v. het beleid dienaangaande. En wat het uitgangspunt is, aanbos of prolongatie-optie.

Ik denk dat mijn eigen uitweg (zie eerder) misschien toch meer op zal leveren. Maar voorlopig blijft het gezanik, en daar zit ik niet op te wachten….

• sjococo

Was je ziekenfonds verzekerd bij ZZ? Zo ja, dan is er nooit sprake van prolongatie, want nu is in principe alles particulier.

Verder is door wetswijziging van oude stelsel naar nieuwe zorgverzekeringswet heel duidelijk omschreven hoe nu met de overgang omgegaan moet worden. Aanbod, aanvaarding en de genoemde datums. Daarom kun je nu met het nogmaals bevestigen van je toenmalige brief van niet accepteren aanbod vrij eenvoudig van ZZ af. De rechter zal nu met de overgang oude naar nieuwe stelsel vrij makkelijk met je argumenten meegaan.

sayonara,

coen

• sjococo

Hoogervorst heeft dan ook in de regelgeving opgenomen hoe met overgang van oude naar nieuwe stelsel omgegaan moet worden. Hoogervorst is dus verantwoordelijk voor het scheppen van de ontsnappingsmogelijkheid die ik omschreven heb.

Drie keer hoera voor Hans…

sayonara,

coen

• Maisy

Ja, ja geweldig, een onsnappingsmogelijkheid verzinnen voor de puinhoop die je zelf aanricht…………………………….dan verdien je wel 3 hoeraatjes..:-(