Agis zorgverzekering

  • P. Molenaar

    Ernstige waarschuwing !!!!

    Verzeker u niet bij Agis !!!

    Ze komen nu weer met lage premies maar hun administratie is een gigantische puinhoop.

    Ze hebben mijn zoon maanden de premie door laten betalen voor een zorgeverzekering die ze zelf plotseling opgezegd hadden. Hijzelf heeft de verzekering nooit opgezegd.

    Toen we daar bij toeval maanden later achter kwamen, hebben we hem uiteraard

    direct bij een andere verzekering aangemeld. Maar nu 2 jaar later komen ze opeens nog met een rekening van 750 Euro voor kosten tijdens de periode dat hij volgens Agis niet verzekerd was maar wel premie betaalde

    Dus let op ! Wat mij betreft elke verzekering maar trap er niet in bij Agis. Het is zeer de vraag of u daar verzekerd blijft. Ze kunnen het plotseling opzeggen zonder dat aan u te melden.

    Wees gewaarschuwd

  • Maisy

    Ik ben het helemaal met met u eens. Ik werk zelf in de zorg en heb het altijd met AGIS aan de stok. Gewoon simpel iets lezen is al te veel gevraagd. we hebben zelfs een AGIS waarschuwingsbrief in de wachtkamer (Mensen krijgen vaak hun rekening niet vergoed, omdat AGIS niet snapt dat we lid zijn van de beroepsvereniging ( al 11 jaar! en het staat ook met grote letters op de nota's).

    Zegt het voort, ga niet bij AGIS !

  • grietje 1

    Nou dan even een tegen geluid.

    Geen enkel probleem met AGIS al jaren bij hun en nooit problemen gehad.

    Alle rekeningen worden netjes door hun voldaan. Wat ik eerst zelf betaald heb, binnen 4 weken terug gestort

  • P. Molenaar

    Tot nut toe heb je kennelijk veel geluk gehad, maar op een dag gaat het mis en dan zul je wel merken wie en wat Agis is. Daarom adviseer ik je dringend een andere zorgverzekaar te zoekn

  • A.M.Heukelom

    Kan iemand mij zo spoedig mogelijk het email adres van agis geven ik wil vandaag nog opzeggen per fax en per email.Er staat echter nergens op hun website een email adres.

  • rietje

    Ik ben het met Grietje eens, geen enkel probleem met hun alleen die “”Tand 50 is wel een lachertje…(75% met een maximum van 50 euro per jaar) voor een tandarts behandeling.. Als de tandarts in mijn mond kijkt, kost dat al meer.. Het wordt tijd dat de tandarts weer in het basis pakket komt, of moeten we wachten tot we allemaal tandeloze monsters geworden zijn en op een kunstgebitje kunnen bijten?

  • Janine

    http://www.vergelijken-autoverzekeringen.com is wel een aanradertje, hier kun je verschillende aanbieders vergelijken (ook van een zorgverzekering dus) en kunt u kijken wat in uw situatie het voordeligst is.

    Er staan geen consumentenreacties bij dus over de service en klantbehandeling valt er niets te vinden en is het goed om je hier nog even verder in te verdiepenP. Molenaar schreef:

  • F. Dalmulder

    Ja dat e-mail adres wil ik ook wel weten. Ik wil van mijn aanvullende verzekering af maar ik kan op de site alleen een andere aanvullende verzekering nemen en niet annuleren. Dit kan via e-mail met een ondertekening staat op de site. Maar wat is dan dat adres???

  • VAN DER ENG

    F. Dalmulder schreef:

    >

    > Ja dat e-mail adres wil ik ook wel weten. Ik wil van mijn

    > aanvullende verzekering af maar ik kan op de site alleen een

    > andere aanvullende verzekering nemen en niet annuleren. Dit

    > kan via e-mail met een ondertekening staat op de site. Maar

    > wat is dan dat adres???

    ……privacycoördinator@agisweb.nl

    Misschien dat u hier iets aan heeft, ik vond hem op de site onder disclaimer !

    Succes Karin