Agis zorgverzekering

  • Yvonne

    Goeie morgen.

    ik wil graag mijn verzekering bij Agis stop zetten.

    Telefonisch geven ze me gistern door dat dit niet gaat.

    Maar ik kan een mail sturen via agis web.

    Nergens geen mailadres te vinden, alleen een mailservice voor vragen, maar deze kun je niet opslaan.

    Wie weet wel het emailadres.

    Vriendelijke groet,

    yvonnne

    P. Molenaar schreef:

    >

    > Tot nut toe heb je kennelijk veel geluk gehad, maar op een

    > dag gaat het mis en dan zul je wel merken wie en wat Agis is.

    > Daarom adviseer ik je dringend een andere zorgverzekaar te

    > zoekn

  • M. van Hout

    Na veel zoeken, overigens niet op de AGIS site, vond ik:

    klantenservice@agisweb.nl

    Ik heb vandaag een mail gestuurd naar dit adres. Het lijkt een actief mail-adres, want ik heb geen ‘undeliverable’ bericht terug ontvangen in mijn mail box.

    Wanneer iemand het faxnummer van de klantenservice weet, verneem ik dit graag!

  • stiphout

    het is goed dat u dit schrijft want op zoek naar een andere verzekeraar kom ik op deze site. 12 jaar geleden ben ik ook verzekerd geweest bij Agis. Ik had electrische epilatie tot een bepaald maximum bedrag en de rekeningen werden door behandelaar rechtstreeks bij Agis ingediend. Het maximim bedrag bleek overschreden te zijn en ik werd geconfronteerd met een forse rekening. Bij Agis hebben ze toen gezegd dat ik schriftelijk bericht van hen had ontvangen dat het maximum bedrag bereikt was. Dat is pertinent niet waar. Uiteraard ben ik overgestapt naar een andere verzekeraar. R. Stiphout

  • siep

    Altijd sinds mijn 22 ste verzekerd bij Agis.

    De laatste jaren vind ik kleine problemen. Mijn man wil dat het hele gezin onder een verzekerde komt, net zo makkelijk.

    En dan lees ik al jullie berichten! Wel oude berichten maar ja gewaarschuwd mens geldt voor twee.

    Bedankt!

  • joys

    Heb ook problemen met Agis gehad.

    Volgens Agis was mijn WAO uitkering gestopt dus was ik ook niet meer verzekerd, dit was nog in de ziekenfonds tijd. Ik was hier erg verbaasd over want ik wist van niets. Had geen melding van het UWV (toen nog GAK) gehad. Ik heb er over gebelt met Agis maar volgens de mevrouw aan de telefoon was mijn uitkering al vier maanden gestopt. Terwijl dat niet zo was. Ik heb toen gezegd dat ze maar in contact moesten treden met het GAK maar dat deden ze niet. Ik moest met bewijzen dat mijn uitkering niet gestopt was door middel van een uitkeringspecificatie en giro/bank afschrift. Ik heb dit onder protest gedaan omdat ik geen zin meer had in het gezeik van Agis. Heb meteen aan het eind van dat jaar mijn verzekering opgezegd. Tot op heden krijg ik ieder jaar van Agis een aanbieding voor hun nieuwe zorgverzekering. Stelletje oetlu….

  • marijke Houtman

    Beste heer of mevrouw Molenaar.

    Ik ben al 28 jaar bij Agis verzekerd en heb nog nooit problemen gehad. Ik kan me voorstellen dat u zich heel boos heeft gemaakt toen dit voorval plaatsvond, maar dit zijn menselijke fouten die overal voorkomen. Ik hoop dat u het bedrag van 750 euro niet heeft hoeven te betalen, want dat is wel erg zuur.

    Anderzijds vind ik het heel erg dat een bedrijf dat zoveel klanten heeft door een klant in een kwaad daglicht gesteld wordt, terwijl het bij het gros van de mensen goed gaat.

  • jc van der tier

    ik heb gehoord dat wanneer je een nieuwe heup heb gekregen dat je dan 50 €van de verzekering agis ontvangt .ik heb op 10 febr 1909 in het anthonius mesos een niewe linker heup gekregen kom ik dus in aanmerking voor deze bonus.in afwachting op antwoord groet ik a.willems van der tierklant nr 885649002