Waar is zorgverzekeraar RZG uit Groningen gebleven ????

  • Jack Koning

    ** Een VRAAG: (misschien kan iemand hier me verder helpen) **

    Ik heb voor mn huidige ziekenfonds hier in duitsland een verklaring nodig, dat ik tussen 1993 en 2000 in Nederland ziekenfonds verzekerd (toendertijd RZG in Groningen) ben geweest.

    De RZG bestaat niet meer, is in 2000 overgegaan in de Geove RZG zorggroep en schijnt tegenwoordig Menzis te zijn …. heb daar een mail met mn vraag voorgelegd maar die kunnen volgens zeggen niet verder terugkijken dan 2006 …

    Is en hier misschien iemand die weet waar en hoe ik aan zo´n verklaring kan komen ???

  • Menzis

    Beste Jack Koning,

    Misschien kunnen wij u verder helpen.

    RZG bestaat inderdaad niet meer, Geove ook niet en is inderdaad in 2006 Menzis geworden.

    Graag kijken we voor u na of we een verklaring ziekenfondsverzekering 1993 -2000 kunnen achterhalen.

    Om een en ander na te kunnen kijken hebben we uw BSN-nummer nodig en NAW gegevens van die tijd.

    Stuur uw gegevens op aan webcare@menzis.nl Ik kan u niets beloven, behalve dat we ons uiterste best zullen doen.

    Met vriendelijke groeten,

    Leontine Seuren

    Menzis team Webcare

  • R. van Ewijck

    Sinds 1993 heb ik een RZG Ongevallen Overlijdensverzekering Plan. waar ik nog altijd premie voor betaal.

    Ook wordt vermeld: Nederlandse Verzekeringsgroep N.V./ NVG, een 100% dochter van Aegon, gevestigd aan de Queridolaan 5, 9721 SZ Groningen.

    Er staat dat de verzekering automatisch wordt beeindigd indien de dekking tien aaneengesloten jaren bestaat. ( tot 2003 dus!)

    Wordt er nu 11 jaar premie door Aegon geind terwijl er feitelijk geen dekking meer bestaat?

    Graag Uw hulp hierin!!

    In afwachting van Uw antwoord,

    R.J. van Ewijck

    Vogelkersstraat 10

    9741 NL Groningen

    E-Mail: karlievanewijck@live.nl