Deze code blijft beschikbaar tot 31-12-2012:
Z5088168K5b3164R
Unive Zekur Code 2012/2013
Verdien €12.50 Verdien €12.50
Geldige kortingscode voor 2012/2013: Z494b80dK74e63eR.. Geldig voor de Unive zekur zorgverzekering.
Bij invoering van bovenstaande code, ontvangt zowel u als ik een bedrag van €12.50. Kortom, een win-win situatie.
Beschrijving:
- Deze actie loopt van 15 november 2012 tot 15 november 2013
- De nieuwe klant heeft nog geen zorgverzekering bij Univé, dus ook geen ZEKUR-verzekering
- U ontvangt alleen een code als je je verzekering online afsluit - Bovenstaande code invoeren tijdens het afsluiten van de verzekering via https://www.zekur.nl/verzekeringen-zorg/afsluiten
Zullen de ZEKUR zorgverzekeringen in 2014 ook met korting te verkrijgen zijn? Ik heb deze korting namelijk niet mee weten te pakken, terwijl ik altijd zo oplettend ben. Dit bericht kwam ik toevallig tegen omdat ik zocht naar andere kortingen:)
Hoi,
Ik denk wel dat 2014 ook een korting geeft maar dat geldt alleen bij nieuwe verzekeringen. Je kan ook es kijken bij Anderzorg of Blue, er wordt nogal wat gestunt. Toch heeft Zekur een mooi extra pakket en daar ging ik voor. (tandarts 500 euro, 70 procent, gratis creditkaart, fysio). Volgens mij heb je niet veel aan de reisverzekering.
Als je nog tips wilt, ik wil best wel meedenken al kan je ook eens kijken op blutchplak.nl
Gegroet
Micko
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?