Hoi Mirjam,
Er is op dit moment nog maar 1 zorgverzekeraar die de tarieven bekend heeft gemaakt. Via http://www.verzekercentraal.nl kun je een reminder instellen en krijg je bericht wanneer alle tarieven bekend zijn.
Ik ben sinds 2006 verzekerd bij Anderzorg, dus ik heb 5 jaar ervaring.
Ik denk dat Anderzorg vooral een goede verzekering is voor mensen die niet zo veel aanspraak doen op de verzekering, voor gezonde mensen voor wie de zorgverzekering vooral een kostenpost is. Dat is bij mij zo. Ik betaal al jaren zorgpremie, maar krijg nooit iets terug omdat ik bijna geen ziektekosten maak.
Als ik per mail een vraag stel aan AnderZorg heb ik binnen 2 werkdagen antwoord terug. Voor mij is dat prima. En de antwoorden zijn bevredigend.
De declaraties van de tandarts (gebitscontrole 2x) en de huisarts (een paar doosjes medicijnen) verliepen prima, zij hebben het een en ander zelf ingediend bij Anderzorg. Enkele vrienden van me zijn ook positief over Anderzorg.
Waar ik je op wil wijzen is de actie tip een vriend van Anderzorg. Als je daar aan meedoet en overstapt naar Anderzorg, ontvang je in het voorjaar 20 euro retour via de bankrekening. Dit kan via de link hieronder. Zelf heb ik ook baat bij deze actie, want ook ik ontvang in dat geval die 20 euro's, omdat ik je deze tip geef.
Klik op onderstaande link:
http://tipeenvriend.anderzorg.nl/Home/Getipt/81f9d3b7-2b6b-4033-852c-687395989783
Sophie, AnderZorg klant.
Nee dit klopt wel en je krijgt ook een bon van bol.com of zalando, ik heb voor bol.com gekozen via www.propermailservice.nl TIP! + dat ze nog diveren jongeren kortingen hebben van 18/22 jaar.
http://www.propermailservice.nl/redirect.php?action=url&goto=ds1.nl%2Fc%2F%3Fwi%3D36804%26si%3D637%26li%3D68478%26ws%3D76csm
Mvg,
Mevr. Prins
Gepost door: K. Prins ()
Datum: 21 november 2011 12:41
Nee dit klopt wel en je krijgt ook een bon van bol.com of zalando, ik heb voor bol.com gekozen via www.propermailservice.nl TIP! + dat ze nog diveren jongeren kortingen hebben van 18/22 jaar.
De voordelen van FBTO:
- Ons sterke, vertrouwde FBTO-merk:
- FBTO scoort 8.0 op KiesBeter.nl, de onafhankelijke zorgportal
- 5 sterren voor FBTO Zorgdeclaratie-app (Iphone en Android)
- Al jaren hoge klanttevredenheid en bereikbaarheid.
- Zeer scherpe basispremie van 96,75 euro. Dit is de premie zonder vrijwillig eigen risico en kleine lettertjes!
- Speciaal klantaanbod met incentive t.w.v. 25 euro: Variant Bol.com of Variant Zalando.
- Uniek product: Aanvullende modules hele jaar aan- en uit te zetten.
- Jongerenkorting bij 18 t/m 22 jarigen op ALLE aanvullende modules
FBTO
Van onderlinge regionale verzekeraar tot DE internetverzekeraar van Nederland. Dat is, in een piepklein notendopje, het verhaal van FBTO. Natuurlijk valt er meer te vertellen. Veel meer.
Als no-nonsense verzekeraar houdt FBTO het graag eenvoudig. Je hoeft niet eerst ‘Het Groot Woordenboek der Vaderlandse Verzekeringskunde%5C’ te bestuderen voordat je eindelijk weet waar je aan toe bent.
Bij FBTO vind je verzekeringen die je gemakkelijk en snel zelf kunt regelen. Consumentvriendelijke producten en diensten, waarvoor je niet meer betaalt dan werkelijk nodig is.
Aantrekkelijke verzekeringen bieden is 1. Respect en aandacht voor de klant is twee. Het zijn kwaliteiten die je niet uit de boeken haalt. Attent zijn, meedenken, helpen -dat zit in je. Dat breng je in praktijk omdat je het leuk vindt wanneer de klant glimlacht.
FBTO Zorgverzekering: Per maand aanvullende modules aan- of uitzetten. Als je nu bij FBTO een zorgverzekering afsluit, dan ontvang je een bol.com cadeaubon t.w.v. € 25,-. FBTO biedt je als enige zorgverzekeraar een zorgverzekering die je zelf samenstelt. Kies eenvoudig uit acht aanvullende modules naast de verplichte basisverzekering. En je kunt je verzekering het hele jaar door aanpassen. Zo betaal je, naast een scherpe basispremie van € 96,75, alleen voor wat je zelf kiest. Sluit nu een FBTO Zorgverzekering af en ontvang een bol.com cadeaubon t.w.v. € 25,-
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?