Anderzorg zegt dat wij opgezegd hebben

• tijgertjet3

December 2010 hebben wij onze zorgverzekering bij Anderzorg opgezegd, wij zouden naar Unive gaan.

Dit hebben wij echter teruggedraaid en onze verzekering werd “hersteld”en wij hebben daar schriftelijk bericht van met een nieuwe polis 2011.

Tot onze grote verbazing werd opeens 8-2-2011 de premie over jan.2011 teruggestort en is de premie febr.2011 nog niet afgeschreven van onze rekening.

Via de chat navraag gedaan bij Anderzorg en volgens hun was de verzekering opgezegd per 31-1-2011. En nee, e.e.a. kon niet meer hersteld worden,wij moesten maar opnieuw aanvragen. (Wij hebben geen premieachterstand,ook nooit gehad).Dus nu zijn wij, ik gehandicapt en mijn man ook, opeens niet meer verzekerd.

Uiteraard direct opnieuw aangevraagd en een klacht ingediend met copie brieven.

Wat ons dwars zit is dat door hun fout wij dus momenteel onverzekerd zijn, wij,vlgs.hun -pech-hadden, wij de deur niet meer uitdurven,er zal maar wat gebeuren. Dat ze telefonisch niet te bereiken zijn, er wordt niet opgenomen en ondanks dat de brieven die ik heb,Anderzorg niet bereidt is de verzekering te herstellen.

Mijn vraag is; wat als er momenteel iets gebeurd en wij zorg nodig hebben en wat gebeurd er nu met de zorgaanvragen AWBZ.

• Leon

Dit moet je hier vragen, je kunt ook bellen:

http://www.skgz.nl/

• Bjorn Franke (AnderZorg)

Beste tijgertjet3,

Mijn naam is Bjorn Franke en ik werk voor AnderZorg. Zou je je gegevens naar marketing@anderzorg.nl willen sturen? Dan zorg ik ervoor dat we het even voor je na gaan kijken.

Zou je in het mailtje je naam, postcode+huisnummer en verzekerdennummer (of geboortedatum) willen zetten?

Groet,

Bjorn Franke

• tijgertjet3

Wij hebben een klacht bij Anderzorg ingediend en moeten ze nu eerst 4 weken de tijd geven om te reageren.

Hopelijk blijven we niet zo lang onverzekerd.

Mail verstuurd naar marketing.

Wij wachten even af.

Bedankt tot zover.