Groene land achmea Finance deurwaarder

• gwen

Ik heb met Finance te maken door Groene land Achmea en het probleem is dat ik wel betaald heb, kan het aantonen bankafschriften maar men veegt het zo van de tafel, ik heb verleden jaar voor 2 volwassenen met korting deels aanvullend verzekerd 4000 euro betaald aan premie, en ze blijven maar op hun standpunt. Wat kan ik doen is toch van de zotten ik hoef toch geen 2x premie betalen?

• Marja

Ik heb ook zo'n raar probleem.kreeg 6september een brief van groeneland dat ik een wanbetaler ben en 2maand premie achterstand heb.na 3x iemand gesproken te hebben konden ze mij eindelijk zeggen dat het om jan/febr ging.dat wisten ze eerst niet!! Ten eerste vind ik het raar dat ik 7maand later daar bericht over krijg en dan ook nog zeggen dat dit allemaal door een deurwaarder wordt afgewikkeld.op mijn bankafschriften staat wel degelijk dat ik betaald heb. Het is hun woord tegen de mijne en ben nu dan ook zo verkeerd dat ik het voor de rechter laat komen. Via internet heb ik wel meer van dit soort problemen gelezen met groeneland. Er is duidelijk een probleem in hun bedrijf. Maar voel me hier wel beroerd onder..