Wie heeft ervaring met National Academic zorgverzekering voor studenten?
Wat zijn volgens jou de voordelen?
Hoge basispremie, en ik kon niet vlot vinden wat de premie is bij een lager eigen risico. Misschien is die mogelijkheid niet!
Lees hier dat NA / Academica geen zorgverzekeraar is, slechts tussenpersoon. Je bent in wezen verzekerd bij Menzis.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=49581
Er zijn zorgvezekeringen die vele honderden euro's voordeliger zijn op jaarbasis.
De goedkoopste zijn Unive Zeker bij eigen risico van 155 euro en Anderzorg bij eigen risico van 655 euro; bij Anderzorg gaat 3% van de jaarpremie af indien deze in 1 keer wordt voldaan voor 1 januari 2010.
Op dit moment wacht ik al ruim 5 weken op een vergoeding van declaratie van tandartskosten door National Academic. Het gaat om een paar honderd euro en ik vind het vervelend om zo lang op je vergoeding te moeten wachten. Misschien is dit wijten aan de drukte aan het eind van het jaar met declaraties maar snel is anders.
Ik heb gebeld met National Academic aangezien ze niet op mijn emails reageerden. Uitkomst van het verhaal was dat ze geen declaraties per post zouden hebben ontvangen. Wel opmerkelijk dat het hier om 2 postzendingen gaat, waar 4 weken tussen zit. Bijna te toevallig dat het 2 keer achter elkaar misgaat met de postbezorging. Kan ook heel goed zijn dat ze het intern niet op orde hebben en post kwijt raakt. Maar ik moet ze het voordeel van de twijfel geven. Ik heb nu de orginele nota's nog een keer opgevraagd bij de zorgverzekeraar en dit keer zal ik ze aangetekend aan National Academic versturen. Ben benieuwd of het nu eindelijk goed komt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?