welke zorgverzekeraar vergoed buikwandcorrectie

  • Charlotte

    Wie kan mij helpen aan een zorgverzekeraar die niet al te moeilijk doet over het vergoeden van een buikwandcorrectie? Mijn huidige verzekering Menzis wil dit niet vergoeden, terwijl ik 80 kg ben afgevallen en er het nodige hangt. Ik wil eind december 2009 overstappen en dan proberen het vergoed te krijgen.

  • maria

    Ook hier geldt: het zit niet in het basispakket.Bij sommige verzekeringen zit het in een aanvullende verzekering, mits er een medische indicatie is.Je zult dus zelf moeten zoeken in de a.v.'s en dan proberen of ze je accepteren.Maar ook hier geldt: een verzekeringsmaatschappij kan dat zelf bepalen op grond van de tevoren gegeven informatie en de kleine lettertjes.En ze verzekeren natuurlijk niet graag een brandend schip!

  • Monique

    Dat is Delta Lloyd top. Deze vergoedt 1500 euro éénmalig per verzekerde per verzekeringsduur.. Trouwens, een TOP prestaie die je hebt geleverd. Ik hoop dat het lukt.

  • laura

    Hoi,

    Ik wil volgend jaar ook graag overstappen naar een zorgverzekeraar die een buikwandcorrectie vergoed.

    Bij Agis heb ik nu een aanvraag liggen maar volgens mij gaat het daar ook niet zo makkelijk!

    Als iemand een suggestie heeft wie wel, hoor ik het graag!!

  • nicole salamone-schors

    kunt u mij zeggen welke zorgverzekeraar een buikwandcorrectie vergoedt en aan welke criteria ik moet voldoen.

    m vr. gr.

    nicole salamone-schors

  • jabeen

    ik wil graag horen welke zorverzekraar vergoe buikwandcorrectie?

  • anja

    Welke zorg verzekering vergoed een buikwand corectie , als je zo als ikke 76 kilo ben afgevallen , 3 buikbreuken , maar niet een vetschort die als je staat 1/4 van de bovenbenen bedekt , en geen smetplekken heb ????

    De agis in iedergeval niet !!!!

    kan iemand mij mischien helpen ???

    Ik heb in 1989 een mislukte buikwand cor gehad vandaar dat het vel niet op mijn benen hangt maar er boven dikke maag en bolle buik en het hangt over mijn billen aan deachterkant dus !

    En ik heb geen smetplekken omdat ik diabetes heb en dus ieder plekje meteen word in gesmeerd ,

    Wie kan mij hier aub helpen ?

    dank je wel Anja .

  • uglygirl

    ik ben ook bij menzis en die hebben het al 3 keer afgewezen!!!!! en maar betalen

    ik ben 33 kilo afgevallen en zie er niet meer uit

    volgens hun viel het wel mee en moet ik me niet aanstellen

    wil dus graag overstappen.

    wie kan mij helpen PLEASE

  • uglygirl

    hallo mevr

    ik las uw ber over buikwandcorrectie

    ik ben 33 kilo kwijt en menzis wil het ook niet betalen

    heeft u inmiddels een goede verz gevonden en zo ja welke?

    ik hoop dat u reageerd alvast bedankt

  • tanja

    ook ik ben op zoek naar een zorgverzekering die de onkosten wil betalen voor een buikwand correctie na 64 kilo te zijn afgevallen!!!!