Kijk even op www.zorgverzekering-informatie.nl voor een overzicht van de premies 2010 voor de basisverzekering 2010
Kijk even op www.zorgverzekering-informatie.nl voor een overzicht van de premies 2010 voor de basisverzekering 2010
Ik volg de premies via Kiesgoed.nl. Inmiddels zijn bijna alle zorgpremies voor 2010 al bekend!
Is een aanrader die site
Anderzorg is de goedkoopste (58 tot 78 per maand voor de basisverzekering). De rente is nu erg laag, betaalt u de hele premie in 1 keer krijgt u 3% korting, en doet u dat voor het einde van het jaar, kan het ook nog wat schelen in de vermogensheffing van de Belastingdienst. Immers uw vermogen is dan op 1 januari wat kleiner.
Meldt u zich bovendien aan voor 31 december, kan u gebruik maken van de actie “tip een vriend” en ontvangt u 25 euro retour. Zie hier:
http://tipeenvriend.anderzorg.nl/Frank/
Groetjes,
Frank
@Zilverspar
Ik wil toch even waarschuwen voor het pakken van een korting bij het verhogen van het eigen risico (boven op het wettelijk verplichte eigen risico van 165 euro). De korting is vaak ca 20 euro hetgeen neerkomt op zo'n 240 euro premiewinst op jaarbasis. Dan moet je dus wel heel zeker weten dat je voor minder dan 240 euro aanspraak op zorg gaat maken want anders schiet je er dus al bij in.
De basispremieverschillen gaat over eurootjes maximaal, het lijkt me verstandiger om een partij te zoeken waarbij je je aanvullende behoefte modulair op kan klikken. De goedkoopste basispremie is vooral interessant voor mensen die geen aanvullende zorgbehoeftes hebben (dus geen gezinsplanning, adhd, fysio, tand etc.).
Als ik wat moet roepen (zonder nou gelijk te spammen onderbouw ik mijn meningen ruimschoots op aovcheck - actuele informatie over zorgverzekeraars ) zou ik zeggen: FBTO. Basispremie in de top 3, aanvullende verzekeringen kan je op maat erop klikken, dus niet zoals de andere keuze uit 2 of 3 smaken, maar vele combinaties denkbaar. Ik heb een rekentooltje op die site gemaakt dus beproef het gerust.
Succes allemaal!
Patrick
Een vergelijking is niet snel objectief. Kijk daarom op zorgnavigator.nl om vast te stellen hoe en waarop je het best kan vergelijken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?