Wat gaat U meer betalen?

• ABS

Vorig jaar betaalde ik bij Avero Achmea € 1253,50 basis + excelent (die naar ik meen vorig jaar iets koste van 250)

Dit jaar heb ik al even gespiekt op de website en komt ik voor dezelfde verzekering op maar liefst € 1661,88

Een verhoging van ruim € 400 dus

Daarboven op komt dan ook nog dat je die 250 euro per jaar niet meer terugkrijgt en dus kost je zorgverzekering je over 2009 eigenlijk nog -goedbeschouwd- die 250e meer!

Hoeveel duurder gaan die zorgkostenverzekeringen in de toekomst nog worden?

• Zilverspar

De mijnde wordt goedkoper, ik ga 1 euro per maand minder betalen zag ik. Ik heb alleen de basis.

Ik ben bij Anderzorg en hun aavullende premies zijn wel licht gestegen zag ik.

Vooralsnog ben ik tevreden.

Maar ikben wel bang dat de stijgingen in de toekomst expolsief zullen zijn helaas

:(

• Els

En ik ga bij Delta Lloyd (met aanvullende verzekering) minder betalen.

Scheelt niet veel maar toch enkele tientjes per jaar zonder dat op de voor mij belangrijke zaken gekort wordt.

• Sammy

Ik heb ook Avero Achmea Excellent, in 2009 ongeveer 4,– per maand duurder.

Wordt rond de 50 euro meer per jaar>>>>>>> is geen 400,–.

Roosje

• ABS

Ik heb op hun site gekeken … en vergeken met mijn premie van vorig jaar kwam ik via de site uit op 1600,- (rekenmodule)

Zal hem vandaag daar nog eens gaan narekenen …

Wel heb ik nu de offerte voor 2009 binnen en JA dan is inderdaad het verschil met vorig jaar niet zo heel groot te noemen.

Op hun site toen de nieuwe bedragen bekend werden gemaakt kwam ik rond de 1600 uit. (datum 5 nov)

Toch ben ik van plan om over te gaan stappen.

Ik kan nu bij mijn nwe werkgever ook collectief verzekerd gaan worden en dat scheelt ook al snel weer 100+ per jaar aan te betalen premie.