eigen risico

• hschothorst

Eric,

De partijen doen zelf zombie achtig.

Trouwens op welke partij je ook gaat stemmen alles veranderd later weer kijk maar naar de SP die doet en kan ook niet meer doen dan ze al doet nu.

En zo gaat het met elke partij hier in Nederland.

CDA etc trouwens zou het niet beter zijn om alle idiote regels die zij maken eens goed te laten bekijken of deze waardevol voor iedereen zijn en niet voor de enkeling.

Ook voor de laagst betaalden en uitkeringsgerechtigden die net eten kunnen kopen, maar nu weer opgezadeld worden met 150 euro extra risico.

Er is geld genoeg in Nederland hoor om deze regel niet te hoeven toepassen.

Er wordt geld over de Balkenende(elende) gesmeten in Nederland.

Wij gaan naar een banenrepubliek toe met deze regeringsleiders wij krijgen de lange ij toegespeeld wat niet nodig is.

Harry

• PeepPeep

Je hebt wel gelijk maar aan de andere kant heb je ook natuurlijk de zorgtoeslag voor de minder bedeelden onder ons. Die is er niet voor niets natuurlijk. Los van alle politieke zaken meld ik dit even…..

En even over politiek: gelukkig kunnen we in Nederland nog vrij kiezen uit vele partijen. Ik moet er niet aan denken dat we een situatie als in Amerika krijgen waarbij een 2 partijen stelsel bestaat. En dat daardoor een aantal jaar wereldpolitiek af hangt van een paar duizend stemmen (zoals met die oorlogzuchtige griezel van een Bush gebeurd is……).

• els

Maar of je nu door de hond of de kat wordt gebeten, wat is het verschil???

• hschothorst

Els,

Dat weet men pas als men door allebei eens gebeten is.

Harry

• anne

Zoals Maria zegt: Niets ingewikkelds aan en overigens niets nieuws ook. Zo wordt er al jaren omgegaan met declaraties. maria schreef:

• els

Harry, dat heb ik in elk geval al zo'n 30 jaar meegemaakt.

Maakt echt geen verschil, doet allebei zeer.:D