OHRA goed??

• Jopie

Vandaag ben ik overgestapt naar OHRA, omdat ze gewoon heel veel dingen goed vergoeden die voor mij belangrijk zijn.

Verder heeft niemand in mijn omgeving ervaring met OHRA, maar toch ben ik heel erg benieuwd naar ervaringen van mensen die wel bij OHRA verzekerd zijn.

Iemand hier die me kan vertellen hoe OHRA is en of jullie tevreden zijn?

• Els

Ik ben in het verleden bij Ohra verzekerd geweest en heb nooit problemen gehad.

Ben overstapt omdat mijn werkgever dat toen bepaalde, nu bij Delta Lloyd (zusje van Ohra) en ook daar ben ik zeer tevreden over.

Ik heb de zorgverzekeringstest gedaan en voor mij is Delta Lloyd de goedkoopste, waar ik dus al bij verzekerd ben dus ik blijf zitten waar ik zit.

• yvo

Wij zijn nu al twee jaar bij ohra en het bevalt prima.

Ze zijn niet goedkoop maar wij zijn collectief via de werkgever van mijn man.

• Jopie

Bedankjt voor jullie reacties.

Inmiddels heb ik een verzekering afgesloten bij OHRA. Inderdaad zijn ze in vergelijking behoorlijk duur. Maar goed ze vergoeden bij veel dingen wel het meeste (wat op mij van toepassing is).

Helaas heb ik nadat ik mijn verzekering heb afgesloten al 2x iemand van OHRA aan de lijn gehad dat er helemaal geen verzekering was afgesloten, dat maakt me dan wel weer een beetje bezorgd. Helemaal omdat mijn oude verzekering al wel opgezegd is.

Nou hopelijk komt het allemaal goed. T lijkt maf, maar het is net als of OHRA bij helemaal niemand leeft, maar goed ik kan het mis hebben.

• Els

Je moet ook nog niet je verzekering opzeggen voor je de papieren van de nieuwe verzekering binnen hebt, daar wordt toch erg veel voor gewaarschuwd.

• PeepPeep

Geen probleem. Je hebt tot 1 februari de tijd om met terugwerkende kracht een verzekering te regelen.