Kruidvatzorgverzekering

• Vivian

Heeft iemand ervaring met de zorgverzekering van het Kruidvat?

Mijn huidige zorgverzekeraar wordt me te duur ( 112,- p maand) , dus ik zoek een alternatief.

Voor mij is de basis en een tandartsverzekering (minimaal 250 vergoed 100%)

Zou iemand mij dit afraden en/of heeft iemand advies of tips?

Alvast bedankt voor het medenken ;-)

• Marlon

Ik ben zojuist overgestapt van Univé naar Menzis…

Kan jou niets vertellen over mijn ervaringen van de verzekering bij het Kruidvat. Ik weet wel dat ze het hebben ondergebracht bij de OHRA. Ik heb daar wel goede verhalen over gehoord, dus ik denk dat je gerust kunt overstappen!

PMA realiseert ook collectieve kortingen op o.a. verzekeringen! PMA richt zich primair op de doelgroepen onderwijs, zorg, overheid en particulieren. Een PMS-Menzis verzekering kun je afsluiten via www.kiesbasisverzekering.nl. Volgens mij ook een goedkoop en goed alternatief!

Succes met beslissen!

• Vivian

Bedantk voor de tips. Dan heb ik wat om uit te puzzelen, want ik zie dat er veel meer mogelijkheden zijn dan ik dacht.

Bedankt Marlon!

• PeepPeep

1 ding is duidelijk: iedere basisverzekering verzekert exact hetzelfde. Ongeacht of hij 100 Euro of 1000 Euro per maand kost, je verzekert exact hetzelfde.

• Simon Kabelfoon

Is niet helemaal correct PeepPeep.

Denk aan preferentiebeleid die sommige zorgverzekeraars t.a.v. medicijnen voeren, dat kan echt wel een verschil in de UITVOERING betekenen, ondanks dat de omschreven dekking identiek is (of dus lijkt).

• Els

Dat preferentiebeleid bestaat in Arnhem-Zuid al jaren.

Zelf nog in de ziekenfondstijd. Huisartsen en apothekers hadden de afspraak dat de dokter de werkzame stof op het recept schreef en de apotheker zocht daar het goedkoopste middel bij.

Enige nadeel is dat er nog wel eens een pil een andere vorm of kleur had maar heb daar nooit nadelige gevolgen van gehad en ik slik al heel wat jaren veel verschillende medicijnen.

• Simon Kabelfoon

Prijs u gelukkig Els.

Ik ken in tegenstelling tot uw positieve bericht in mijn directe omgeving wat andere ervaringen, o.a. t.a.v. maagzuurremmers, ritalin etc.

• Vivian

het preferentiebeleid ken ik niet zo. Ik hoop ook dat ik in dat opzicht een verstandige keuze heb gemaakt.

Ik heb gekozen voor het kruidvat.

Fijne kerstdagen allemaal :-)