150 euro eigen risico

• henk

nou leuk ik heb een eigen risico van 600 euro tuurlijk daar zelf voor gekozen maar die premie was goedkoper en nu maar hopen dat wij niks gaan markeren .word nu toch wel echt te gek in ons mooie nederland.hschothorst schreef:

>

>

>

> Stientje,

>

> Ja het is schandelijk dat dit in Nederland gebeurd.

>

> De zwaksten onder ons worden door deze regering goed gepakt.

> Er is geld zat in Nederland om dit niet door te laten gaan

> die 150 euro eigen risico.

> Winsten van de zorgverzekeraars zijn enorm, hun maar zeggen

> dat dit niet zo is, nu laat ze dit maar eens bewijzen.

>

> Al die grote en dure gebouwen en kantoren komen er niet

> vanzelf.

> Zelfs de artsen weten hoe ze extra moeten gaan rekenen bij de

> verzekeraars om meer geld te vangen.

>

> Harry

• PeepPeep

Dat is de gok die je neemt natuurlijk. Door 500 Euro extra eigen risico te nemen kan je óf 150 tot 200 Euro besparen óf 300 tot 350 Euro meer kwijt zijn.

Als je dit per jaar bekijk (ik heb het ook gedaan nu, en heb dit op grond van mijn “gezondheidsverleden” gedaan) dan zou je “quitte” (schrijf je dat zo?) spelen als je tegenover 1 “slecht” jaar 2 “goede” jaren kan zetten.

Maar goed, het is een risico natuurlijk en ik denk dat die 500 Euro extra risico alleen interessant is als je weet dat je weet dat je “in geval dat….” die eigen risico probleemloos kan ophoesten.

• hschothorst

L.s.,

Het waren weer de hamsterweken bij de apotheek en ook bij Albert Heijn, alleen knabbel en babbel miste ik bij de apotheek.

Je moet toch eens gaan betalen.

Of je krijgt voor 3 maanden medicatie mee. Hoe dit kan(kon) is mij een raadsel. Wie heeft het antwoord?.

Harry