Los van de hele discussie wil ik even stellen dat ik niet begrijp dat bepaalde mensen verwachten dat ze zich maar bij een specifieke behandeling (die - en dan stel ik het heel hard - medisch niet noodzakelijk is) via switchen kunnen laten verzekeren voor die behandeling en dan ook nog beledigd zijn of het onbegrijpelijk vinden dat dit moeilijk zal worden of niet mogelijk zal zijn.
Dat noem ik echt voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en niet meer willen betalen dan dat nodig is. Twee jaar geleden hadden jullie die keuze vrij kunnen maken zonder enige vorm van acceptatie, kennelijk is toen voor de goedkoopste optie gekozen. Helaas pindakaas dus.
Zelfde zie je ook met de aanvullende tandartsverzekeringen.
Wordt toch wakker en denk eens een beetje sociaal na. Dat egoïstische denken altijd ook…… Dit jaar zit je hier te klagen over je IVF behandeling, volgend jaar weer over die kroon of brug die je wil krijgen en dat je dan weer niet een duurdere tandartsverzekering die dit volledig vergoed kan krijgen, het jaar daarna zit je weer met die dubbelfocus bril waarvoor je weer een andere verzekering wil afsluiten die daar weer volledige vergoeding voor geef….. zo blijf je bezig.
Wake up please!