Tandarts

• Peter

Hallo,

Ik heb vorig jaar ongeveer 300 euro kosten gemaakt bij de tandarts

( mondhygienist, en regulier onderzoek)

kan iemand mij vertellen of deze kosten meetellen voor mijn claim?

of valt dit in me aanvullende verzekering?

• rob

als je boven de 18 bent en je de tandarts via de aanvullende verzekering hebt dan heeft dit niets met je no claim te maken en kun je dit gewoon bij je verzekering indien.

maar waarom bel je ze niet even daar weten ze het het beste.

Marlies

• lida

Wij zijn aanvullend verzekerd en vroeger hadden wij een partikulieren verzekering bij de Amersfoortse .En ik moet zeggen die vergoede meer als DSW TOP die ik nu een behandeling met pennetje in een kies met verdoving wordt gewoon niet vergoed. Krijg je de rekening terug van DSW en dan zeggen ze dood leuk de verdoving vergoeden ze alleen maar bij een wortelkanaalbehandeling. Terwijl mijn oude verzekering die vergoede gewoon 75% van de rekening.

En dan zeggen ze dat DSW de beste verzekeraar is nou als je dan top verzekerd ben bij ze en niet eens een vergoeding krijg voor je tandarts behandeling vind ik dit niet echt top

• Maisy

De Friesland vergoedt de verdoving wel en is ook nog goedkoper (helaas tegenwoordig alleen nog als je ook de basisverzekering bij de friesland hebt, dan is het goedkoper dan DSW, de verdoving wordt natuurlijk sowieso vergoed ;-))