weet iemand misschien uit ervaring hoe lang het kan duren voor je een bewijs hebt dat je hebt opgezegd en dus een nieuwe verzekering kunt gaan afsluiten?
Dat kan per verzekeraar verschillen (de een werkt nu eenmaal vlotter dan de ander).
Maar in het onderwerp geeft u aan aangetekend (of met ontvangstbevestiging) te hebben verzonden, dus u kunt t.a.t. aantonen, dat u tijdig uw opzegging heeft verzonden.
Kortom regel die nieuwe verzekering zo snel mogelijk (en advies: volgende keer eerst andere regelen en dan pas opzeggen).
Niet echt handig om daarop te wachten. Wat als je morgen oversteek en een automobilist ziet je over het hoofd? Je verzekeraar waar je hebt opgezegd zal echt niet zeggen: ik betaal voor je….. want je hebt opgezegd.
Advies: binnen blijven, geen trappen lopen, geen vast voedsel eten of drinken (ivm stikgevaar), geen water drinken of douchen (de je-weet-wel-bacterie), geen eieren eten (die andere bacterie), alles wat glas is mijden (brekend glas is scherp), geen messen hanteren, geen hout hakken, geen electrische apparaten gebruiken (je kan onder stroom komen te staan), etc. etc.
Kortom: stop met leven tot je weer verzekerd bent…..
Hans
Ook ik zit met dit probleem, verzekering netjes schriftelijk compleet met handtekening opgezegd zoals VGZ heeft aanbevolen.
Bij navraag zeggen ze op 9 jan. niets ontvangen te hebben maar dat ik een kopie van de brief aangetekend moet opsturen. Dit gedaan, nadat ik vandaag weer heb gebeld zeggen ze bij VGZ dat de opzegging niet meer geld want die had in 2006 binnen moeten zijn.
Alle moeite voor niks.
De wijzigingen die ik per internet dezelfde dag heb doorgegeven zijn wel verwerkt.
WAARDELOOS.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?