Aangemeld bij DSW maar oude verzekering is niet opgezegt!!

• stef

Hallo,

Ik heb mijn 12-11-2006 aangemeld bij dsw via internet voor een zorgverzekering, ik heb mijn gegevens ingevoert bij DSW en mijn gegevens van confior , DSW zou deze dan opzeggen, maar nu kijk ik op mijn rekening afschrift(29-12-2006) , en zie tot mijn verbazing dat er vervolgens van confior het maand bedrag voor de maand januari 2007 is afgeboekt!? Hoe kan dit? DSW zou deze toch opzeggen…………….zijn er meer mensen die dit herkennen.

• Simon Kabelfoon

Dit zal ongetwijfeld nog niet administratief verwerkt zijn door DSW en/of Confior.

Geen probleem, u heeft gebruik gemaakt van de zogenaamde opzegservice, dus dat zit wel goed.

Vraag uw bank de afboeking van Confior te storneren, dan wordt dat geld direct teruggeboekt.

• stef

Simon Kabelfoon schreef:

>

> Dit zal ongetwijfeld nog niet administratief verwerkt zijn

> door DSW en/of Confior.

> Geen probleem, u heeft gebruik gemaakt van de zogenaamde

> opzegservice, dus dat zit wel goed.

> Vraag uw bank de afboeking van Confior te storneren, dan

> wordt dat geld direct teruggeboekt.

zeker weten? en wat is storneren precies?

• Simon Kabelfoon

Ja, zeker weten (zie ook de site van DSW onder “veel gestelde vragen”).

Storneren is niet meer dan uw bank melden, dat er ten onrechte een bedrag van uw rekening is geincasseerd en dat u dit teruggedraaid wenst te zien.

• stef

Simon Kabelfoon schreef:

>

> Ja, zeker weten (zie ook de site van DSW onder "veel gestelde

> vragen").

welke vraag bedoel je dan , waar ik mijn antwoord kan vinden?

• Simon Kabelfoon

De derde vraag “overstappen naar een andere verzekeraar, hoe gaat dat?”

• els

en als je toch nog twijfelt, kun je je oude verzekering nog per fax met ontvangstbevestiging opzeggen voor 1 januari 2007. Dan heb je het zelf in de hand en weet je zeker, dat je oude verzekering is opgezegd. Wel ff iemand met een fax zoeken, want vanavond en zondag zijn postkantoren enz.uiteraard dicht. :)