Collectief verzekeren

• Roosje

Een vraagje.

Je leest heel vaak dat als je je collectief verzekerd, datdat scheelt in de prijs.

Nu ben ik bij Avero Achmea, wil daar ook blijven.

Is er ook een collectieve verzekering ergens af tesluiten voor deze verzekeraar.

Zodat dat weer wat eurootjes scheelt.

Groetjes Roosje

• Simon Kabelfoon

www.veltman.nl (begin dit jaar ook al eens genoemd), maar biedt maar 1 dekking aan (basis + Excellent, alleen keuze uit tandartsdekking).

Er zullen zeker nog andere alternatieven zijn (maar mag niet noemen want dan spam ik) of komen van Avero-Achmea (en andere).

• els

bijv. TCF-zorg, Libro en anders moet je eens gaan googlen op Avero Achmea+collectief, staan er ook veel tussen. Succes.

• Aart S

Op de site van het Vara programma Kassa staat er een ook een overzicht!

• Jos

ik heb gekeken maar ik kan het overzicht op de site van Kassa niet vinden. Waar staat het precies?

Jos

• Aart S

Zal ff voor je zoeken………………

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=2939481

en nu hopen dat ie het doet en dat dit mag. Geen idee eigenlijk

• Simon Kabelfoon

Tuurlijk mag dit.

Reclame maken voor jezelf hoort hier niet, maar vragenstellers verwijzen naar anderen, daar help je elkaar toch juist mee.

• Roosje

Bedankt voor de kassa link.

Is er iemand bekend met

verzekeringsabonnement.nl

Het scheel voor mij 136 euro, maar ik vind het ook belangrijk dat ze goed uitkeren.

Roosje

• Simon Kabelfoon

Bieden best een aardig collectief (van ONVZ), maar je moet zoals ik het lees wel eerst lid worden van die club (€ 150,== per jaar vooruit betalen?).

De “track-record” van deze onderneming is overigens nog maar zeer beperkt, want men is op deze wijze gestart per 11-07-2006 (oprichting van dit bedrijf). Historisch is er in ieder geval nagenoeg niets te melden.

Het “moeder-bedrijf” A-B Verzekeringen uit Huis ter Heide bestaat overigens ook nog maar helemaal sinds 11 juli 2005, ook nog weinig historie van bekend dus.

• ik

jaja ik werk bij de Ohra haha, en daar kan je je altijd collectief verzekeren

scheelt veel per maand!

is altijd wel een vereniging of iets dergelijks waar je al lid van bent of van kan worden