Agis zorgverzekering

  • paulderoo

    Bij elke verzekeraar is er wel wat. Turien wordt hier ook afgekraakt ivm administratieve puinzooi.

    Ik heb altijd een stelregel : nooit veranderen ( van Bank, energieleverancier, verzekeraars, autodealer). je weet nl wat je hebt en je weet niet wat je krijgt.

    Het het gras is blijkbaar altijd groener aan de andere kant ( maar niet heus).

  • Makalah

    You're on top of the game. Thanks for srahing.

  • J. Leek

    Ik ben er helemaal mee eens, niet bij agis verzerkeren. Ik heb me op 1 november ingeschreven en ze willen dat ik de helft van dit jaar helemaal betaald. Ik werd laat op de hoogte gezet en er ging gewoon bijna 600 euro van mijn rekening. Heel slechte verzekering. Ik wil het nu annuleren, maar het kan niet. Ik hoop dat ze die van mij ook per ongeluk annuleren!

    Wees gewaarschuwd!!

  • tan

    Ben je op zoek naar een betrouwbare zorgverzekering, kijk dan eens op Zorgverzekering Vergelijken

    Je kunt hier de voor- en nadelen lezen van verschillende zorgverzekeraars.

    Succes!

  • henk

    Als ik op http://www.zorgverzekeringwijzer.nl kijk komt Agis er niet als de goedkoopste uit.

  • Anna Boers

    Goeden dag allemaal

    Ja ik weet er alles van, ik heb met alle bewijzen in de rechtbank gestaan de rechter gaf me gelijk

    dus een tweede zitting, waarbij een deurwaarder aanwezig en ik niet de benodigde papieren had door toedoen van de deurwaarder

    want deze hoort een exploot persoonlijk af te geven

    en daar ik geen verweer tijdig 2 weken voor de zitting ingeleverd had

    hamertje tik 750,00 extra op de al te veel betaalde 172,00 euro

    en geen geld van de tandarts en de pedicure terug gekregen die ik zelf voor geschoten had,

    en nu komt het ik mag per maand aflossen euro 35.00 daar ik weer niet de benodigde papier had en nog steeds niet heb gekregen

    ging het geld naar de verkeerde rekening gewoon de Agis wist ik veel

    en ja hoor nu hebben ze me gebeld vanuit Amsterdam waar het geld bleef ik het uit één gezet

    moest even contact opnemen en alles zou in orde komen

    ik heb gesproken met mevrouw Pruijn en ja die zou het uitzoeken en bij de maand premie oktober 2012 doen dus ik het restant 74,75 eigenlijk 1,00 minder maar agis vindt het nodig mij iedere mand een factuur á 1.00 te sturen

    EN JA U RAAD HET AL HET GELD IS SPOORLOOS,

    ik heb al 6 x de betaling bewijzen gemaild maar nee ik moet nu voor 20 maart betalen anders kom ik weer voor de rechter

    en daar ik niet onuitputtelijk ben betaal ik nu maar zonder eerdere post hier over te hebben ontvangen 158,43

    want ik moet natuurlijk wel begrijpen dat er kosten bij komen

    NOU IK BEN BLOND , IK BEGRIJP ER NIETS VAN, ONDANKS IK JAREN BOEKHOUDSTER BEN GEWEEST

    hoe kunnen ze zoveel onkundige mensen in dienst hebben

    en hoe bestaat het dat er in Amsterdam maar één rechter is die agis vertegenwoordigt er werd mij wel verteld ja recht is niet altijd recht

    en ook dat als je een overkoepelend orgaan schrijft met je klacht dat, dat agis is net als ggn de deurwaarders van agis

    ik vraag me af of dit wettelijk in orde is

    hoor graag van iemand die het weet

    met vriendelijke groet Anna Boers

    annaboers@hotmail.com

  • Anna Boers

    Hallo M .

    je hebt hopelijk wel een ontvangst mail gekregen zo van we hebben u mail ontvangen en we zullen het door sturen aan de desbetreffende pesoon

  • Anna Boers

    Mevrouw Marijke

    wanneer je het gerechts gebouw in Amsterdam instapt is het een en al ellende

    ik ben blij voor u dat u altijd geluk heeft gehad lees mijn bericht dan zult u schrikken en het is al eens eerder gebeurd in 2003

    toen dacht ik ook een foutje oke

    mvg Anna