zwanger er overstappen?

• Aart S

Ben ik nog een keer.

Omdat ik een aparte tandartsverzekering heb bij De Friesland ga ik overstappen. Nu zie ik dat Delta Loyd echt giga aanbiedingen heeft, iemand ervaring met deze club?

Dit was niet mijn vraag, maar ik ben dus zwanger, accepteren ze me wel, want ik moet onder medische verklaring in het ziekenhuis bevallen.

• Jan

Waarom bel je ze niet. Zwangerschap verzwijgen lukt meestal toch niet. En als achteraf blijkt dat dat wel hebt gedaan komen er alleen maar moeilijkheden.

• jjoost

alleen aanvullend top pakket is met medische selectie (en tandarts vanaf 500, bij overstappen vergelijkbaar pakket geen selectie), dus zullen ze je accepteren.

bevallen in ziekenhuis in bezit van medische verklaring zal geen probleem vormen lijkt me. Bellen kan inderdaad nooit kwaad.

• Aart S

Hihi, lees mijn berichtje nog eens en zie gepost onder Aart. Uiteraard is Aart niet zwanger maar zijn vrouw!

Gewoon bellen is inderdaad het beste, eerst maar eens uitzoeken waar we nu weer naar toe gaan.

groetjes Anita

• Simon Kabelfoon

DL had begin dit jaar grote administratieve problemen, maar die lijken inmiddels voorbij.

Hoor van/over DL veel goede berichten over afhandeling declaraties en andere zorgvragen waarvoor toestemming gevraagd dient te worden, kortom lijkt een prima club (terwijl ik toch echt ONVZ-fan ben).

DL heeft premies basisverzekering wel verhoogd, maar de premies van de diverse aanvullende dekkingen verlaagd!!!

Voor veel verzekerden bij DL leidt dit er toe, dat de totale premie 2007 nauwelijks wijzigt of zelfs iets lager uitpakt.

Bekend is verder, dat DL verschillende collectieve aanbiedingen in de markt heeft.

Kortom, op de vergelijkingssites een eerste selectie maken (en is DL een te overwegen aanbieding) en daarna internet afstruinen naar die zogenaamde open-collectiviteiten (waar min of meer iedereen aan deel kan nemen).