ohra samen met kruidvat

• lekker belangrijk..

hallo prikkers,

ik ben/was verzekerd bij de fbto. dochter wordt een beugelbekkie en daar mag ik me dan nog eens extra voor verzekeren. vééél te duur. zo'n beetje de hele dag aan het zoeken geweest (independer etc). uiteindelijk bij het kruidvat beland en het lijkt echt stukken voordeliger. ze werken samen met ohra. Zelfs de meest uitgebreide dekking is daar goedkoper als wat ik bij vergelijkers heb aangetroffen. Heeft één van jullie ervaring met de verzekering via het kruidvat en wat zijn jullie bevindingen?

groeten van mij

• maria

Ik zou eerst maar eens de polisvoorwaarden uitgebreid en nauwkeurig lezen.Over de goedkope tandartsverzekering van de Friesland bestaat al genoeg teleurstelling!

Maria

• maria

Zie hier een reactie op de Kruidvatverzekering op een ander prikbord:

Re: Losse Kruidvat Tandarts goed voor alternatief Friesland?

Frederik v an Eupen (29-11-06, 11:29:24)

om te beginnen is alleen de kruidvat tandartsverzekering 150 los te sluiten. de andere twee moet je samen met de kruidvat basisverzekering sluiten. een prima verzekering?

jaarpremie voor 30 plusser bedraagt € 80,90 per jaar. de vergoeding bedraagt maximaal € 150. een wortelkanaalbehandeling in januari, betekent geen vergoeding meer in de rest van het jaar. hoezo verzekering!

• Simon Kabelfoon

Op zich mankeert er niets aan OHRA, wanneer de gewenste dekking daar gevonden kan worden en je gelukkig bent met de bijbehorende prijs.

Kruitvat is in deze niets meer dan de “aanbrenger”, maar zal verder geen enkele ondersteuning bieden (OHRA is dan ook een direct-writer).

Let wel op, dat de ene “top-dekking” geheel anders van inhoud kan zijn dan de andere “topdekking”.

Maak gebruik van de beschikbare vergelijkingssites om op hoofdlijnen dekkingen naast elkaar te kunnen zetten.

• ik!

De ortho word vergoed vanuit de aanvullende zorg verzekering!

de basis is gewoon hetzelfde als altijd en de aanvullende zijn eigelijk gelijk aan de ohra aanvullend, extra aanvullend en uitgebreid, alleen dan net iets goedkoper.

hoewel je via ohra ook goedkoper uitkan zijn, met korting via collectieve waaronder het hcc, www.hcc.nl , anwb.knmv, anbo enz..