Afgelopen donderdag is mijn man naar de tandarts geweest met kiespijn. bleekeen gaatje te zijn dit is gevuld. mijn man gaf aan nog steeds pijn te voelen. dit was napijn/en of uitstralingspijn. Zaterdag was de pijn echter zo erg geworden en ook niet onder controle te houden met pijnstillers dat hij de doktersdienst heeft ingeschakeld. Een vervangende tandarts nam toen kontakt met ons op en mijn man mocht sÿ¡vonds om 21.30 langs komen. Er werd wel gezegd neemt u 250 euro cash geld mee. U moet kontant betalen. Hij moest dus een wortlekanaal behandeling ondergaan.
Ik snap dit dus niet. Wij zijn tand verzorgd 3 verzekerd bij Menzis. Hebben onze pasjes en toch moet je kontant betalen om te worden geholpen.
Gelukkig konden wij het geld pinnen en is mijn man geholpen, maar hoe gaat dat met mensen die het geld niet bij de hand hebben, worden die dan niet geholpen.
Ik vind het echt schandalig, ik bedoel 250 euro is niet nieks, en voor je het terug hebt gaat ook weer een paar weken overheen.
De vraag, als je het geld niet hebt, zijn ze dan toch verplicht om je te helpen? en wat kan je anders doen?
BVD, Miranda