Ontdek net deze site, fijn dat ik ook even mijn gram kan uiten wat Turien & Co. betreft. Vorig jaar naar deze ‘tussenpersoon’ overgestapt, aangezien mijn man er reeds verzekerd was en de collectieve verzekering van hem er goed uitzag. Maar wàt een problemen!! Ik gebruik mijn eigen naam en bankrek.nr. en niet die van mijn echtgenoot: dit keurig aangegeven en ook op mijn naam een pasje ontvangen (met nummer van echtgenoot). Het begon dus goed.
Maar toen: vele telefoontjes later nog steeds geen declaratie - al vanaf begin april 2006 ingestuurd! - vergoed ontvangen. Men beweerde dat er declaraties waren zoekgeraakt. Er werden fouten gemaakt met naam van de kinderen (2x) etc. Toegezegd door Turien is dat ze geld voor één van mijn kinderen zouden overmaken (brief ontvangen in juni), maar daar stond verkeerde naam en bankrek.nr. op. Nooit ontvangen dus. Ook interventie van mijn echtgenoot hielp niet.
Diverse telefoontjes en brieven later, ontvingen we zelfs nog een dreigbrief dat we dat laatste kwartaal nog moesten betalen. Schandalig!!! En dat, terwijl ze ons vele euro's schuldig zijn!
We zijn het beu! Weet iemand een betere verzekering?
Anne