vandaag hoorde ik op de regionale radio dat er meer dan 200.000 chronisch ziek mensen in nederland zijn die niet meer verzekerd zijn voor de ziektekosten omdat het voor de meeste te duur zou zijn. Ik hewrinner me nog de tijd dat ikzelf heb mee gedaan aan stakingen en protesten om een sociaal beleid op te bouwen waar iedereen ongeacht zijn of haar inkomen, van zaken zoals het zorgstelsel en ziektekosten, wao en noem maar op zo in het leven te roepeen dat ze voor iedereen toegankelijk waren. Onze lieve maar ook verachtelijke koniging vertelde dat het goed gaat met de economie in nederland maar wat is er eigenlijk overgebleven van alles waar we toen zo voor gevochten hebben. Ik wordt ziek van de gedachte dat oudere mensen die deze maatschappij groot hebben gemaakt en mensen die met een minimum inkomen op een houtje moeten bijten en zieke mensen de dupe moeten worden van een misselijkmakende maatschappij die alleen nog maar oog heeft voor cijfers en mensen niet meer aanziet voor individuen. De ellende in nederland groeit met de dag en dan moeten we die kots verhalen toch steeds weer aanhoren dat het zo goed gaat in dit land. Ik schaam me ervoor een nederlander te zijn als er dan ook nog een pedofiele ofwel kindermishandelaren partij goedgekeurd wordt in dit land. ik vraag mij af waar moet dat heen en hoelang duurt het voor we eens eindelijk harde aktie gaan voeren om deze zaken eens voor altijd aan de kaak te stellen. Ik ben dringend op zoek naar mensen die mee willen doen en niet meteen terugdeinzen van voorstellen om hier hard tegen op te treden. het gaat per slot van rekening om ons beleid, NEDERLAND!!! ZORG VOOR JE EIGEN VOLK……..wil je meedoen dan reageer.