Turien & Co om moedeloos van te worden. 17-05-06

(zie mijn vorige vraag over Turien&Co)

Een aantal weken geleden heb ik buiten mijn gewone polisblad nog 3 polismappen ontvangen met andere polisnummers. Ik ben dus blijkbaar 4x aangemeld. Ik heb gelijk daarover een brief geschreven naar Turien&Co. Deze heb ik verstuurd zowel per post als per fax. Ik heb aangegeven dat ik al een map heb ontvangen dus dat deze 3 overbodig zijn. Ook heb ik mijn zorg uitgesproken over het feit dat er misschien dan ook de bijbehorende premies afgeschreven zouden worden. Ik ben teruggebeld en nee hoor dat zou niet het geval zijn. De overbodige polissen zouden geroyeerd worden.

Wil ik vorige week woensdag mijn boodschappen afrekenen krijg ik de melding maximum bereikt. Dit heb ik in mijn 37 jarig leven nog nooit gehad. Ik voelde me echt voor joker staan. Ik ben naar huis gegaan om te internetbankieren. Bleek Turien&Co de premies dus wel afgeschreven te hebben. In totaal een bedrag van 1200 euro!!! Ik heb de bedragen onmiddelijk laten storneren. Ik heb over dit gebeuren onmiddelijk een aangetekende brief gestuurd naar Turien&Co me als bijlage een kopie bankafschrift van de ten onrechte geincasseerde bedragen.

Maar hoe nu verder? Ik heb inmiddels 2 herinneringen gekregen dat ik moet betalen. Ik ben gewoon heel erg bang dat ik vandaag of morgen een deurwaarder op de stoep krijg. Ik ben nog banger dat ik in het ziekenhuis terecht kom (ik ben diabeet) en dat dan blijkt dat Turien mij uit de verzekering heeft gezet. Moet ik gelijk weer een klacht indienen bij de geschillencommissie? Ik weet het gewoon niet meer ik zie nu door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand en advies wat ik nu het beste kan doen?