Avero + Specsavers

• Mila

Ik wil een nieuwe bril aanschaffen en met mijn Excellent verzekering van Avero zou ik elk jaar de glazen vergoed kunnen krijgen. Het montuur wordt niet vergoed.

Maar hoe zit 't eigenlijk als je de bril bij Specsavers koopt? Die adverteren nl. dat de glazen gratis zijn, dus die kunnen niet vergoed worden, maar als je de glazen ontspiegeld en extra dun wilt hebben dan komen er kosten bij.

Worden die kosten dan vergoed bij Avero?

• maria

Het lijkt me dat je dit het beste even bij Avero kunt vragen.Er zijn verzekeringen die deze extra kosten niet vergoeden.

Maria

• sjococo

Nu neem je een dure verzekering waarin het je mogelijk wordt gemaakt om dure glazen vergoed te krijgen, ga dan naar een zelfstandige opticien en zoek een leuk montuur uit en declareer die onwijs dure super ontspiegelde flinterdunne glazen welke ontwikkeld zijn voor de luchtvaart als je dat toch vergoed krijgt. Daar heb je je voor verzekerd, niet voor de goedkope prullaria van diverse franchiseketens. Daar zijn andere verzekeringspakketten voor…

tanti saluti,

coen

• Roosje*

Ik ben ook bij Averoo met excellent verzekerd.

In het voorjaar heb ik bij pearl een bril gekocht, met de beste glazen.

Uiteindelijk 1 montuur betaald en 2 monturen met glazen gehad.

Er was een actie 2e bril gratis.

Je kunt het montuur net zo duur maken als je wilt!!!!

Gar er voor, leuke actie.

Roosje

• Mila

Nou ik heb vorige week Avero gebeld en er werd mij verteld dat alleen standaard enkelvoudige glazen vergoed worden en alle andere opties (ontspiegeling, dunne glazen etc) wordt dus niet vergoed.

Maar ik denk dat er toch wel meer klanten van Avero zijn die bij Specsavers een bril hebben gekocht met al die opties erbij en 't toch vergoed hebben gekregen want er komt op de factuur 1 bedrag voor de glazen te staan.

Ik ga toch effe de andere opticiens langs hoor, het is gewoon dat die ene montuur bij Specsavers zo leuk was…

Mila.

• tintin

ik heb multivocale glazen vergoed gekregen in de excellent, duurste van de duurste glazen montuur niet (maar die was dan ook niet zo duur) :D

• Jan

multivocale? Zingen deze glazen meerstemmig?

• Karel

Ik ben verzekerd bij anderzorg.

Gewoon de standaard verzekering.

Ik draag multifocaal,en krijg bij mijn optiekzaak zoveel korting dat ik me voor een bril niet bij verzekerd.

Ik was totaal kwijt 250 euro incl montuur en zeer mooie multifocale glazen met een breed overgangszone met alles erop en aan.

Ontspiegeld enz en ook niet de standaard witte glazen

Dus de duurste glazen die er zijn.

Nou daar ga ik mij niet voor bijverzekeren.

Ben nu goedkoper uit dan een aanvullende verzekering te nemen.

Elders was ik kwijt voor deze bril rond de 800 euro was ik dan voor de bril verzekerd dan is de bril toch nog duurder als bij deze optiekzaak.

Gewoon een rekensommetje.

Zou ik elk jaar een nieuwe willen kopen krijg ik dat ook voor deze prijs en elders niet.