Ik heb het volgende probleem .
Op 11 januari 2005 heb ik op mijn werk met een hamer op mijn vinger geslagen en moest daardoor naar het ziekenhuis.
Nu zijn we anderhalf jaar verder en krijg ik ineens een rekening van de Agis van 185 euro met een verhaal van no-claim .
Wat ik eruit begrijp is dat ik de volle no-claim vergoeding heb gehad waar ik blijkbaar geen recht op had aangezien ik ben behandeld in het ziekenhuis (dus ligt de fout bij hun dacht ik zo, hadden ze het niet moeten storten).
Maargoed nu is mijn vraag … 1 was er in die tijd al een no-claim regeling??? ik dacht dat dat van Maart tot Maart liep?.
En 2 … is mijn baas hier niet verantwoordelijk voor aangezien het onder werkenstijd is gebeurt (bedrijfsongeval) kan hij dat dan niet verhalen op zijn verzekering?. Ik ben bij hem geweest en hij beweert van niet, hij zegt dat het probleem bij Agis ligt en niet bij hem.
Het is toch van de zotte dat ik gewond raak op mijn werk nottabene en in een ziekenhuis behandeld moet worden en dat ik ook nog eens prive voor de kosten opdraai omdat ik zogenaamd me no-claim kwijt ben geraakt (althans een deel).
Ik hoop dat iemand me hier een duidelijk antwoord op kan geven.
Alvast hartstikke bedankt.