Turien

• stefan

Hi,

Ik heb een polis bij Turien lopen. Ik heb echter nog steeds geen polis ontvangen, geen pasje en mijn declararties over 2006 zijn ook nog niet vergoed.Ik ben zelfs al jaren klant.

Ik heb gebeld en na 20 minuten kreeg ik een lieftallige juffrouw dat de polis nog niet was opgemaakt, zodat de declaraties niet werden afgehandeld.

Kortom 1 grote puinbak.

Ik heb al brieven geschreven en emails, echter geen reactie.

Bij wie moet ik zijn voor een klacht.

• Simon Kabelfoon

In eerste instantie bij de directie van Turien.

• tintin

krijg hier ook veel klachten over, en dat ze nog oude declaratienummers op hun pasjes zetten waardoor klanten geen medicijnen meekrijgen.

Lang in de wacht, geen reactie op emails en ze sturen klanten een pasje zonder ook maar een begeleidend schrijven….

• stefan

Heb ik ook al gedaan. geen reactie

• Simon Kabelfoon

www.klachteninstituut.nl kan een volgende stap zijn.

• arie

dat is toevallig,ik heb nu wel de rekening gehad van 2 maanden,die moet ik betalen met een acceptgirokaart ,daarna word het automatische verekend,ik ben overgegaan van het groeneland naar turien.maar van groeneland heb ik nog steeds niets terug gehad.

• PeepPeep

Rekeningen sturen doen ze snel, maar terug geven dus niet…… dat is overal zo. Logisch als je het vanuit hun bekijk: als je (ik noem maar wat) 1 miljoen Euro moet terug betalen aan je klanten, en je houdt dit vast (onder het mom van: administratie niet op orde, drukte, etc. de bekende smoezen) en ze krijgen 5 procent rente over dit bedrag (op jaarbasis) dan levert die miljoen ze wel iedere dag grofweg een 150 Euro op………

Iedere week rekken een 1000 Euro…….

• stefan

Afgelopen dinsdag telefoontje gehad met excuses. Wordt direct in orde gemaakt.