anderzorg no claim iemand al gehad?

• een a.s mama

Is er hier iemand die de no- claim van de Anderzorg al heeft terug gehad? Ik heb er namelijk nog helemaal niets van gehoord en 1 april komt al aardig in zicht.

• PeepPeep

Zoals met alles lopen alle verzekeraars administratief aardig achter met verwerking e.d. van dit soort zaken. Zit volgens mij ook meer achter: zolang ze niet uitkeren stroomt de rente (wat aardig wat zal zijn bij bedragen die totaal in de vele miljoenen lopen) goed binnen…………

Hans

• danielle

Wij hebben heel toevallig vorige week een brief van anderzorg gekregen over de no claim met het bedrag wat we terug zouden krijgen dat zou voor 1 april worden overgemaakt.

danielle

• wouter

ja ,vandaag, alleen gek genoeg niet voor mijn vriendin. misschien dat ie later komt??????

• Maisy

Bij Agis zat er ook een week tussen de beide brieven (mijn no-clain was ook op, misschien had dat er ook mee te maken??)

• Anne

Wij zijn allebei bij Agis verzekerd en hebben allebei ook nog geen brief gehad; al heb ik al wel op de site gezien dat we beiden nog no claim overhebben. Ik heb inderdaad ook al van veel mensen gehoord dat zij al wel een brief hebben gehad.

Nog even afwachten dus.

• JdeGroot

Ja, keurig teruggehad.

En naar ratio want ik ben daar niet geheel 2005 verzekerd geweest.

Keurig geregeld dus en vorige week stond het al op mijn rekening.