Menzis stuurt ten onrechte bewijzen van uitschrijving

• Aafke

Mijn oudste dochter heeft gisteren tot onze grote schrik van Menzis een bewijs van uitschrijving ontvangen. Dat was niet de bedoeling. Ze is alleen van een gewone basisverzekering naar een collectief overgestapt, maar wel bij Menzis gebleven.

Volgens de medewerker die ik na lang wachten aan de lijn kreeg, wat dit in veel meer gevallen gebeurd en werden ze overspoeld met telefoontjes over deze fout. Mijn dochter stond gewoon nog inschreven.

• Els

Menzis staat erom bekend dat ze heeeel veel fouten maken!!!!!!

Mede daarom ben ik er ook weggegaan.

• PeepPeep

Ik denk dat ze wel via het collectief een beschrijf van inschrijving krijgt, maar waarschijnlijk wordt dat anders geregistreerd. Neem ook eens contact op met het collectief en vraag wat volgens hun de stand van zaken is betreffende de inschrijving (wellicht heeft het collectief ergens al zwart op wit van Menzis dat uw dochter is ingeschreven).

Hans

• Aart S

Ja, die heb ik vandaag ook binnen gekregen. Ik kreeg donderdag een brief binnen met alle gegevens en verzekeringsnummer, alleen was het de verzekering van mijn man, maar staat op mijn naam Hij heeft zorgverzorgd 2 en ik zorgverzorgd 1. En vandaag kreeg ik een brief binnen van uitschrijving, ook op mijn naam met zorgverzorgd 1. Ik ga maandag ook maar even bellen!

• Aafke

Inmiddels hebben we een excuusbrief ontvangen.