trias maakt het ook bont die incasseren gewoon voor twee maanden tegelijk de premie ! ik vraag me af kan dit zomaar ? veel mensen komen zo behoorlijk in de problemen
Ik neem aan de premie voor januari en februari? Ook bij o.a. Avero wordt geincasseerd voor 3 maanden tegelijk (jan. t/m maart). Lijkt me ook logisch omdat je vooruit dient te betalen bij een verzekeringsmaatschappij.
Juist bij Trias zijn ze snel met de afhandeling van alles, opzegging, terugbetaling alles bijzonder snel. Ken mensen die juist naar Trias zijn toegegaan en daar loopt ook alles prima. Inderdaad wel in 1 x betalen voor januari en februari…en daar zal nu ook maart bij komen, maar dit is bij alle maatschappijen zo.
Het is nu al 2 maart, dus de premie voor maart dient inderdaad al betaald te worden, dit is bij alle maatschappijen zo! Heb je januari dan ook nog niet betaald?
En het bedrag is dan toch begin februari nog niet afgeschreven voor de periode februari? Dan betaal je dus toch alleen maar wat je vantevoren al wist?
Als ze nu alvast april hadden afgeschreven dan kan ik me voorstellen dat je daar niet op rekent.
Het is alleen vervelend als je bent overgestapt en je oude verzekeraar nog niet heeft terugbetaald. Als je dat bij Trias uitlegd kunnen ze misschien wat uitstel verlenen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?