Avero Achmea

• Joop

Ben zelf beslist geen Achmea-fan, integendeel. Maar deze informatie van Simon Kabelfoon is absoluut correct.

Van SR weet ik dat deze die nare situatie kennen dat de kinderen de dekking krijgen van de slechtste verzekering.

Bovendien geldt in het algemeen dat wanneer de polis A zegt, de maatschappij alleen B kan zeggen wanneer er vooraf onjuiste informatie is afgegeven door de verzekerde. Achmea kent in het algemeen geen medische selectie, dus hebben ze geen enkele grond om later terug te komen op wat er op hun polis vermeld staat. En dat kan dus zonder probleem de betere dekking zijn.

• Pierre

Beste Piet,

Ik ben het met M van Dam eens dat Simon altijd vermeden heeft om reclame te maken voor zijn werkgever,die een collectief aanbiedt.Simon en nog een paar prikkers op dit forum zijn zeer deskundig en velen (ook ik) hebben hiermee hun voordeel kunnen doen.Als u eens vaker op dit prikbord had gekeken,dan had u zich een goed oordeel over deze Simon (en anderen) kunnen vormen.U neemt de bocht echt te kort.

• Els

ik ben het met de meeste reacties eens, dat je Simon niet moet afkraken, want hij heeft echt veel goede informatie verstrekt en zal dat nog doen, alleen niet aan die zeikerd!

• Simon Kabelfoon

dames/heren,

fantastisch natuurlijk al die complimenten (dank daarvoor), maar laten we deze topic a.u.b. nu maar afronden en Piet niet te hard aanvallen (wat mij betreft niet nodig en ik kan bovendien wel tegen een stootje).

Laat de volgende vraag maar weer door komen.

• PeepPeep

En als afsluiting zeg ik lekker nog ff dat je die pluim in je r**t zeer zeker verdient :-)

• Maisy

En zeg ik nog even dat ik me daar helemaal bij aansluit!

• Ronald

Piet beschrijft de algemene geldende regels. Avero wijkt daarvan af dus gelden deze afwijkende voorwaarden. Hij geeft aan dat hij de exacte voorwaarden van Avero niet kent maar geeft als tip om deze voorwaarden goed door te lezen. Wat maken jullie onnodig een bepaalde stemming.

Als de reactie van Piet (waar de nodige mitsen en maren in staat) goed gelezen wordt dan is dat misplaatst.

• Maisy

Welke mitsen en maren staan in het stukje van 28-02, 22:56 ?

• Ronald

Lees het stuk van Piet dd. 28-02-2006 om 21:09 eens.

Dat was de eerste reactie van Piet. Daarna is de hetze tegen Piet (volgens mij onterecht) begonnen.

• Ronald

Nog iets Maisy, jouw E-mail adres komt overeen met E-mail adressen onder een andere naam. Zit je de boel niet een beetje in zeik te nemen?