Nog geen bericht medische keuring

• Els

Dit heb ik van de site van ONVZ gehaald:

Speciale actie

De speciale ONVZ Basisverzekeringactie

Als u nu kiest voor ONVZ bent u verzekerd van:

een Basisverzekering met absoluut vrije keuze van zorgverleners in Nederland;

persoonlijke begeleiding naar kwalitatieve zorg door de ZorgConsulent. Nu het 1e jaar gratis ter waarde van € 24,- per volwassene;

zonder medische acceptatie toegang tot Vrije Keuze Benfit en de zeer uitgebreide Vrije Keuze Optifit;

kinderen gratis verzekerd van Vrije Keuze Benfit en voor slechts € 5,- per maand van Vrije Keuze Optifit (aanbod geldt tot 1 mei 2006);

zonder medische acceptatie toegang tot Tandfit A wanneer afgesloten in combinatie met Vrije Keuze Optfit en Vrije Keuze Topfit (aanbod geldt tot 1 mei 2006);

individuele keuzemogelijkheden (zelfs binnen het gezin) van de aanvullende verzekeringen.

Kortom ook bij de Basisverzekering zorgt ONVZ beter voor u.

Meer informatie?

Wilt u meer weten over onze speciale Basisverzekeringactie? Vraag dan uw verzekeringsadviseur om meer informatie. U kunt ook een informatiepakket over de speciale Basisverzekeringactie bij ons bestellen. Wanneer u in de menubalk kiest voor Informatiepakket kunt u hier uw adresgegevens invullen en sturen wij u het informatiepakket toe.

• Els

ja, ik lees het al: zonder medische selectie Tandfit A, als je a.v.Topfit neemt, foutje van mij, sorry.

• Almere

Probeer maar zelf naar ONVZ te bellen.Het kan zijn dat je TP al zelf antwoord heeft. In princiepe kan een polis binnen 3 werkdagen zijn opgemaakt.

• Maisy

Ella, waarom heb je die tussenpersoon eigenlijk? Hij/ zij lijktkt me niet erg gemotiveerd! Als ik mijn tussenpersoon bel, stellen ze alles in het werk om zo snel mogelijk uit te zoeken hoe het zit.

• Simon Kabelfoon

En zo hoort het ook!

Komt bij, dat ONVZ zo'n beetje de best bereikbare zorgverzekeraar is, maar dat had je zelf inmiddels al ervaren.

• Laura

Hallo,

ik ben medisch gezien ook niet zo aantrekkelijk voor de topfit maar ik via een omweggetje aangenomen.

Ik was naar www.zorgplanet.nl gegaan en heb een polis aangevraagd.

Nou dacht ik dat die polis ook direct bij onvz aangevraagd werd maar dat bleek niet zo te zijn.

Na ik gok 10 dagen kreeg ik een polis thuisgestuurd van Turien en ben ik via Turien & Co Assuradeuren (www.turien.nl) zonder medische keuring aangenomen voor de topfit van onvz

Groetjes laura

• PeepPeep

Dan hoop ik niet dat ze bij Turien gerommeld hebben met de te verstrekken medische informatie. Zou toch vervelend zijn als over half jaar opeens door ONVZ wordt verteld dat je dingen niet vergoed krijgt vanwege verzwegen informatie naar ONVZ toe.

Hans

• Joop

Bij grote collectieven was er bij ONVZ helemaal geen medische selectie. Dit gold al vanaf 50 contracten, dus als Turien een collectief biedt, is het zeer wel mogelijk!

• Ella

Ik dacht toch dat ik mezelf heel goed geïnformeerd had maar van deze mogelijkheid was ik niet op de hoogte. Heel jammer, want ik maak nogal veel gebruik van voedingssupplementen die de ONVZ Topfit dus wel vergoed.

Volgend jaar overstappen dan maar…..???

• Ella

Zit net te bedenken dat men bij ONVZ al mijn medische gegevens hebben. Dus ook al zou ik via zo'n collectief gaan, ik ben daar al bekend. Mijn “kansen” zijn dus verspeeld?!