Hoe kan dit?

• Indigo

Ik ben maar bij de Agis gebleven, want mijn dochter die gehandicapt is, was wel overgstapt, en is nu haar vervoersvergoeding kwijt.

Maar ik zat zo te kijken bij Agis, omdat ik wel meer moet betalen, en alleen de basispolis maar heb, dus niet meer aanvullend verzekerd ben.

Bij die prijsopgave staat ?.89.90. hoe kan het dan, dat ik voor deze polis ?.99.90 p.m. moet betalen?

• Simon Kabelfoon

Werkelijk geen idee (toch een aanvullende dekking er bij??)!

Informeer even bij AGIS, neem aan, dat ze u dit direct moeten kunnen aangeven.

• theo

Volgens mijn bescheiden mening heeft een vervoersvergunning niets met aanvullende verzekering te maken ,maar met wettelijk gestelde voorwaarden .Als u daar aan voldoet, valt het gewoon in het basis pakket.GROET

• Indigo

Zij was bij de Agis, maar is overgestapt naar een andere zorgverzekeraar, zij kreeg van de Agis voor haar handicap taxivergoeding.

Nu bij die nieuwe is dat uit het pakket, maar helaas kan zij pas op 01-01-07 weer overstappen.

Voor mij zelf begrijp ik het niet.

Ik ben lid van de ANGO geworden, dat is een bond voor gehandicapten, normaal kreeg ik een gedeelte vergoed van het jaarabbonnement van de Agis, maar omdat ik niet meer aanvullend verzekerd ben, krijg ik het niet meer zei de Agis.

Maar waarom betaal ik dan €.10.00 meer voor het gewone basispakket?

Ik zit notabene in een collectieve verzekering die goedkoper moet zijn.

Mijn broer, betaald ook hetzelfde bedrag als mij, dus ook teveel

• Indigo

Onderstaande komt van de Agis van hun eigen site.

Maar een kunstgebit zit al in de basispolis, en over brillen lees ik niets, dus hoef ik er ook niet apart voor verzekerd te worden.

Ik ben ook niet aanvullend verzekerd mailde ze mij, maar waarom betaal ik, en mijn broer ook, dan €.10.00 extra, als ik er niets voor terug krijg.

Zal morgen contact opnemen met ze.

——————————————————————————-

Uw premie in 2006

Wij bieden u de Agis Basispolis voor slechts €89,90 per maand en er is al een aanvullende verzekering voor nog geen €10,- per maand, inclusief tandartskosten.

• Almere

Dat is alleen als je op jaarbasis betaald. Betaal je per maand, betaal je meer

• Simon Kabelfoon

Oh?

Meen dat de aangeboden premies per maand zijn en dat je bij jaarbetaling daarover 4% korting kunt krijgen.

• grietje

ik betaal per maand bij agis en betaal ook gewoon 89.90€

• Indigo

Ik betaal ook p.m. wat normaal is, heb ik altijd gedaan, zonder extra kosten, en met een automatische incasso voor hun.

Maar er staat duidelijk, voor €.10.00 ben u aanvullend verzekerd.

Maar daar schiet ik niets mee op, want wat houd die AV in dan, als ze zeggen, dat ik niet aanvullend verzekerd ben, vreemd hoor.

• Beugelbekkie

Vraag het vooral eens na bij Agis (alleen daar kun je het antwoord halen) en laat het ons dan ook weten ;-)