iemand ervaring met Aevitae?

• Andrea

Van een vriend kreeg ik een tip over de vergoedingen van Aevitae, een volmachtbedrijf van VGZ. Orthodontie vanaf AV top 100% (zonder wachttijd o.i.), fysio in AV top volledig, aanvullingen voor tandarts 100% tot een zelf te kiezen bedrag, enz. enz. Hij heeft een zeer goed collectief aanbod gekregen, maar de vergoedingen zijn zo compleet dat ik ook info heb opgevraagd over de particuliere tarieven.Nu kan ik in dit forum niets vinden over Aevitae. Heeft iemand hier ervaring mee???

• PeepPeep

Ga ervan uit dat de voorwaarden van VGZ gelden (staat ook in de polisvoorwaarden van de aanvullende verzekering punt 6.1: aanvullende verzekering wordt voor 3 jaar aangegaan en daarna per jaar verlengd…….. is 1 van de nadelen van VGZ.

Maar bij mijn vrouw is het zo dat ik als partner via haar collectieve verzekeraar mee mag verzekeren. Wellicht is dat een optie die ook bij jou mogelijk is? De site is http://www.aevitae.com/ en je kan ze bellen of per mail een vraag stellen.

Hans

P.S. zag elders dat deze organisatie niet alleen met VGZ zaken doet, maar ook met Avero Achmea, ONVZ, Agis en nog eentje (even vergeten welke).