Van Duin assurantien

• Anita

Wie heeft via Van Duin een zorgverzekering afgesloten bij Avero Achmea? Wij hebben van het weekend gemaild, maar nog steeds geen bericht gehad. Zijn ze wel betrouwbaar? OF kan ik beter via een andere een collectieve verzekering nemen, maar dan wel bij Avero Achmea.

• Betsy

Wij hebben via Van Duin afgesloten en hebben de ervaring dat ze juist heel snel antwoorden. Alles is tot nu toe prima geregeld in ons geval.

Misschien is de mail niet goed aangekomen? Bel ze anders even of ze je email wel ontvangen hebben.

• M van Dam

U kunt anders ook aanmelden bij www.veltman.nl

Dat het ook een tussenpersoon, en wij hebben met hun ook goed ervaringen.

• Van Duin Assurantiën

Dag Anita,

Mag ik daar zelf ook op antwoorden? hahaha

Je kunt ons best vertrouwen hoor, staan voor alles open, ook voor dit soort vragen.

Als je mij even mailt, kan ik kijken of je aanvraag al verwerkt is. Ik beloof voor het weekend alle polisnummers, voor zover dat bekend is, aan iedereen door te geven, per e-mail of per post.

Zit in een hele drukke fase op 't moment, maar daar zullen jullie niet de dupe van worden…

Voor degene die onlangs een aanvraag bij ons hebben ingediend, polisnummers (voorlopige dekking) zijn onderweg!

Arnold

• Betsy

Ik heb juist weer geen reactie van Veltman gekregen op mijn mail…..

Zo zie je maar dat het door drukte overal wel eens mis kan lopen of wat langer kan duren….

• Van Duin Assurantiën

Anita,

Sorry, ik heb je bericht verkeerd gelezen.

Ik dacht dat je van het weekend een aanvraagformulier naar ons toe had gestuurd, excuus, maar je hebt het over een e-mail.

Voor zover ons bekend is hebben wij van het weekend geen e-mail ontvangen waar wij niet op hebben geantwoord.

E-mail beantwoording vind bij ons direct op dezelfde dag, meestal binnen het uur plaats. Dus ik begrijp niet dat je e-mail onbeantwoord is gebleven.

Heerst bij mij nog de vraag of je het juiste e-mailadres van ons hebt? En of de e-mail die je gestuurd hebt, wel is aangekomen? Want ik heb op alle e-mailberichten die binnen zijn gekomen antwoord gegeven.

Kun je je vraag nog een keer mailen? Maar dan rechtstreeks aan mij?

Bvd!

Arnold

• Anita

De mail is onderweg!

ps. We hadden het adres aangeklikt die staat op findu.nl

• Van Duin Assurantiën

Heb 'm al ontvangen en de informatie is verzonden!

p.s. findu.nl is geen actieve site. er moet binnenkort flink aan gesleuteld worden

• Sam

Bellen gaat sneller.

Ik heb met Van Duin gebeld en reeds de volgende dag had ik de papieren in huis.

Lijkt mij dat ze in deze tijd overspoeld worden met emails en dat er dus wel eens eentje tussendoor kan glippen.

• PeepPeep

Is het dan niet verstandig hem gewoon helemaal weg te halen dan wel die verouderde site door een simpele pagina met juist mailadres te vervangen.

Tegenwoordig is internet de basis voor veel mensen om aanvullende informatie te vinden en die site is bepaald geen positief uithangbord met verkeerde mailadressen en sterk verouderde informatie………

Ik kan (natuurlijk tegen betaling, mag ik ook even reclame maken voor mijn eigen bedrijfje?) zo even wat in elkaar zetten hoor. Iets in de trend van: deze site wordt vernieuwd, binnenkort kunt u alle informatie over verzekeringen enz. hier terug vinden. We zijn te bereiken via adres zus en zo, telefoonnummer zus en zo of mail Arnold…..

:-)

Hans