Voor diegenen die deze vorige topic gemist hebben, kijk dan eerst even terug, begint vanaf d.d. 18-01( zorgzeker).
De meeste consumenten willen goedkoop en met korting, collectief dus. Niks mis mee. Maar bent u in werkelijk goedkoper uit? Tja, daar komt u later pas achter.
Hoe werk dit dan ? Dan kan ik als voorbeeld Stichting ZekerZorg noemen.
U meldt zich aan bij de Stichting. Vervolgens komt u in het ZekerZorgCollectief, dit is een “gesloten”internetcommunity. U zit daar als deelnemer en/of begunstiger en………..minimaal 50 tussenpersonen/bedrijfjes.(staat sinds kort vermeld op de site)
U kan via de Stichting collectiviteitskorting en een deel van de tussenpersooncommissie krijgen.
Let op het woordje “kan”, want als de door u gekozen verzekeraar niet wil samenwerken aan dit systeem, krijgt u waarschijnlijk geen collectiviteitskorting.
Nu de tussenpersonen…………………….., werken deze dan voor niets voor u???
Natuurlijk niet!!!!!!!!!
Gaat u niet akkoord inzake hun voorwaarden, dan krijgt u ook deze korting niet.
Dit noemt men, tussen de regeltjes door kunnen lezen.
Nu laat ik op dit verhaal een bestaande theorie los:
Stel u besluit met “hun”in zee te gaan. Dan kan ik u verzekeren dat uw mailbox geregeld aardig vol zit. Wilt u dit…….?
Stel u besluit met hun in zee te gaan en u moet een soort abonnementscontract tekenen voor een x bedrag per……Wilt u dit…….?
enz, enz…… omdat de rest aardig ingewikkeld is, laat ik het hierbij.
U moet zich nu toch afvragen welke wijze voor u het beste is, rechtstreeks of via deze Stichting. Laat het geen BLOK aan uw been worden.
Insiders weten wat ik hiermee bedoel.
Ik hou van een eerlijk advies, waarbij alles, voor een ieder, zo transparant mogelijk is.
Bij deze.