TRIAS

• Marja

Ik ben altijd via het ziekenfonds bij Zilveren kruis verzekerd geweest. Nu overweeg ik om van Zilveren Kruis over te stappen naar Trias omdat deze voor mij waarschijnlijk gunstiger is. Zeker de Totale Tandandarts Polis.

Maar ik heb helemal geen kennis en/of ervaring met Trias.

Zijn er hier mensen die wel al met Trias te maken hebben gehad, en mij hun ervaringen willen vertellen.

Bij voorbaat hartelijk dank,

Marja

• Geurt

Ik ben bij trias collectief verzekerd geweest, op mijn werk zijn er verschillende ook bij trias en die hebben goede ervaringen met trias, ik vond hem niet slecht.

• julie

wij hebben al jaren trias , we hebben ook serieus gezocht naar een betere aanbieder maar de trias komt er niet slecht vanaf vooral de tandarts vergoedingen niet dus ik heb besloten niet verder te zoeken en gewoon bij de trias te blijven we hebben ook nooit problemen gehad met declaraties dus waarom zouden we dan het risico nemen?

• PeepPeep

Mijn vrouw is al heel lang bij het Trias verzekerd geweest, totdat ik vorig jaar een goedkopere met toch goede dekking vond (OZF), toen is ze samen met mij (ik dwaalde altijd wat rond) overgestapt naar OZF.

Maar al die jaren nooit problemen gehad bij TRIAS, ik woon in de regio waar ze opereren en ze hebben een mobiel kantoor rondrijden die op gezette tijden ook bij het wijkwinkelcentrum zijn opwachting maakt. Dus persoonlijke ondersteuning bijna voor de deur.

Ik ben zowat zeker om ook voor TRIAS te kiezen, voorwaarden zijn voor wat ikzelf belangrijk vind uitgebreid, en TRIAS heeft een goede naam.

Op http://www.kiesbeter.nl/Zorgverzekeringen/Page/General/ServiceVerzekeraars.aspx? is te zien dat Trias gewoon een goede middenmoter is……

Hans