Ook ik heb gekozen voor het PMA Zorgcollectief, omdat ik Menzis al op het oog had vanwege m.n. de orthodontie en tandarts en me bijna via National Academic had verzekerd…maar ik kwam op de forums negatieve berichten over National Academic tegen en positieve over PMA. Na de boel te hebben uitgezocht besloten me bij PMA aan te melden. Alles gaat inderdaad verder via de PMA-afdeling van Menzis. Heb de polis nog niet ontvangen, maar dat lijkt schering en inslag te zijn momenteel omdat er meer mensen zijn die overstappen ;-)
Kortom: voor de restitutiepolis met de meest uitgebreide aanvullende verzekeringen incl. tandarts (PMA Extra Verzorgd3 en PMA Tandverzorgd3) zijn we voor twee volwassenen en twee kinderen per maand 237,10 kwijt in plaats van rechtstreeks via Menzis 258,00. Dat scheelt me dit jaar mét de extra PMA-korting voor 2006 ad 24,00 per volwassene toch wel 240,00!! En ook een volgend jaar, als wellicht (?) PMA niet meer die korting ad 24,00 geeft levert het me nog steeds een korting op van 192,00 ten opzichte van rechtstreeks bij Menzis. Omdat ik geen lid ben van de FNV kon ik me niet via hen verzekeren. PMA is voor mij dé uitkomst.