Van Agis naar Zilveren Kruis

• DP

Wat moet ik weten van mijn mogelijke nieuwe verzekeraar Zilveren kruis?

Momenteel Agis Compleet/Tand Comfort met zijn 2en bijna 250 euro kwijt en bij ons mogelijke nieuwe collectief aanbieder Zilveren Kruis 216 pm (duurste pakket,4* en 3* tandarts) dus dat scheelt ruim 30 euro in de maand.

Heb al even gestudeerd op de verschillen tussen beide aanbieders, maar op het eerste gezicht lijkt ZK duurtste pakket toch aantrekkelijk dan mijn huidige Agis pakket, of zie ik wat over het hoofd?

Bedankt.

• Maisy

Bijna alles is aantrekkelijker dan AGIS, maar van Zilveren Kruis hoor ik ook niets dan narigheid zie bv.het berichtje van Betsy, bij het draadje over de tandarts verzekering (btw, hoe krijg je toch zo'n link in je bericht naar een eerder berichtje, wil ieman dat misschien even uitleggen, ben nogal digibeet:-(

Ik zou niet meteen ingaan op een collectief. Soms ben je zonder collectief beter en/of goedkoper uit. Heb je bv. De Friesland al bekeken of Avéro Achmea de Excellent polis? Lees even verder op het prikbord er worden hier veel goede tips gegeven.

Succes ermee!

• maria

Dat een pakket bij Z.K. goedkoper is heeft zijn redenen, let dus goed op de inhoud van de paketten t.o.v. je huidige verzekering

Ik ben zelf (nog) verzekerd bij Z.K., maar wil daar weg.Tot nu toe had ik geen klachten, maar de aanvullende verzekeringen zijn nogal uitgedund bv. taxivervoer en fysiotherapie.

Wat me vooral verontrust is dat je voor bepaalde aandoeningen eerst contact met hen moet opnemen Dat kan er op duiden dat ze voor die ingrepen al afspraken hebben gemaakt met bepaalde klinieken tegen een kwantumkorting en dat je in zo'n geval niet het volle bedrag betaald krijgt als je in een ander ziekenhuis geholpen wilt worden.Je kunt dan in de toekomst nog meer van dit soort afspraken verwachten en dan heb je geen vrije keus wat betreft je zorgverzekeraar.

.Maria

• PeepPeep

Maisy schreef:

> hoe krijg je toch zo'n link in je bericht naar een eerder

> berichtje, wil ieman dat misschien even uitleggen, ben nogal

> digibeet:-(

Heel simpel, het bericht opzoeken, de URL (het adres) bovenin je adresbalk kopieren, en in het nieuwe bericht plakken (en wil je zeker zijn dat het als link wordt gezien, dan altijd een spatie ervoor en erachter plaatsen dan gaat het altijd goed).

Hans

• Maisy

Dank je Hans, dat met die spaties had ik niet gedaan!