tijdelijk naar spanje

• ruberto.stevens

Ik ga van de zomer 2 maanden naar Spanje, om daar spaanse les te krijgen.

Ik neem ontslag bij mijn huidige werkgever.

Hoe gaat het met de premie"s ?

Ik denk dat ik gewoon de nominale premie moet doorbetalen, aangezien ik mij niet uitschrijf, maar hoe zit het met de werkgeversbijdrage,moet ik die ook zelf betalen en hoe wordt die dan berekend ? Uiteraard krijg ik geen ww-uitkering,omdat ik zelf ontsalg neem en ook niet kan solliciteren.

• Stefan

Kun je dat ontslag nog voorkomen?

Je kunt wellicht ook twee maanden onbetaald verlof opnemen, dan behoud je tenminste nog je baan want wie zegt dat je na terugkomst uit Spanje weer snel aan het werk zult zijn?

Daar zijn tegenwoordig geen garanties voor!

En voor een uitkering kom je dan nog steeds niet in aanmerking.

• Just (JoHo)

De inkomensafhankelijke bijdrage die je bedoelt vervalt. Zoals het woord al zegt, die bijdrage is inkomensafhankelijk, geen inkomen = geen bijdrage. Nominale premie natuurlijk wel doorbetalen zoals je al schrijft.

Just

www.joho.nl

• PeepPeep

Just,

We vinden het leuk dat je reageert en meedenkt, alleen die gratis reclame zitten we niet op te wachten. Krijg al genoeg ongevraagde reclame in de brievenbus, mijn mailbox enz. en zit niet hier op nog wat extra reclame te wachten…..

Bedankt!

Hans

• Just

??

Just

• Simon Kabelfoon

Just,

Hij bedoelt jouw onderschrift met www.joho.nl (ik weet uit o.a. de andere prikborden waar je actief bent, dat dit niet als reclame bedoeld is). En nu zet ik 'm er NOG een keer op!!!

T.a.v. Hans,

Je hebt misschien wel gelijk, maar dit is volgens de “prikborden-code” niet te beschouwen als reclame of spam. Just is te goedertrouw om het zo maar te zeggen.

• PeepPeep

Okee, snap ik wel, maar ik het noemen van de betreffende site is in het context van dit prikbord totaal niet functioneel……… en in dat kader kan ik het dan toch wel als reclame en als ik heel kwaad denk ook wel als spam beschouwen.

Hans

• Just

Simon dank voor de uitleg. Hans, ik was me er niet van bewust dat een onderschrift onbedoeld zoveel woede kon opwekken. Alhoewel ik zelf van mening ben dat het juist wat toevoegd als je weet in welke hoedanigheid iemand een reactie plaatst, zal ik proberen 'm niet meer vermelden (en als ik uit gewoonte wel doe, excuses, macht der gewoonte). De vergelijking met spam gaat overigens in alle opzichten te ver.

En Ruberto, que te pasas bien en Espana!

saludos just

www.?.nl