collectief Avero Achmea

• peter

Westenburg in oa Breda biedt een collectiviteits korting aan op de bekende avero achmea, je zit nu niet vast aan de excellent bij velthuis wie heeft hier al ervaring mee ik overweg met hun in zee te gaan

Peter

• Betsy

Je kunt ook via de site www.zekerzorg.nl een polis afsluiten bij Avero Achmea met korting!

• M van Dam

Ik heb een gekeken en uitegrekend via ZekerZorg. En mijn man is via Veltman 6,96 euro per maand goedkoper uit dan via ZekerZorg.

En ik ben via Veltman 3,64 euro per maand goedkoper uit van via ZekerZorg.

Scheelt toch 10.60 euro per maand, is toch ruim 120 euro per jaar!

• M van Dam

Sorry voor typfouten:-(

• Betsy

Maar dan zit je wel vast aan Veltman en loopt de premiebetaling ook via Veltman, als je dit niet wilt is het misschien een alternatief.

• M van Dam

Dat geeft toch niet? Ik heb toch gekozen voor wat bij ons past? En wat die betaling betreft? Ik heb toch altijd bewijs van afschrijven van betalen, mocht er iets niet goed gaan via Veltman? wat ik mij overgens niet kan voorstellen.

En ik neem aan, dat Veltman echt niet zomaar de eerste de beste is. Want dan zou iedereen risico lopen als het via een tussenpersoon zou gaan, en Veltman is heus niet de enige die de premie incasseerd hoor.

• PeepPeep

Daar gaan we dus eens lekker goed met z'n allen van uit eten :-)